Nasibini aramak mı yoksa beklemek mi, makbul olan hangisi🤷‍♀️🫢?

Peki nasip nasıl aranır? ve nasıl beklenir?😅 ya bir paylaşın tecrübelerinizide öğrensek bizde..

Nasibini aramak mı yoksa beklemek mi, makbul olan hangisi🤷‍♀️🫢?
Güncellemeler
6 ay
Ünideyken arkadaşlara uyduk nasibimizi arayalım dedik her öğle arası civardski fakültelerin kantinlerinde yemek yiyorduk😅 tıp fakültesi , dişçilik, mükenddizlik ve ilahiyat vardı, ilahiyatı pas geçtik😅🥳 neyse iite bir sürü tabi gelip tanılanlar oldu falan baya içlerinden seçicektik ben eşimle birden sözlenince çıktım gruptan onlarda girişken değil bıraktılar ben evliyim onlar hala bekar🥳😅😅💃💃
Nasibini aramak mı yoksa beklemek mi, makbul olan hangisi🤷‍♀️🫢?
Cevapla