Aşk İlişkileri Nasibini bekleyenlerden misiniz, nasibinin peşinden koşanlardan mı? __MütefekkirSeyyah Takip Et Guru Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Nasibini bekleyenlerden misiniz, nasibinin peşinden koşanlardan mı?#Vesselam Nasibini bekleyenlerden misiniz, nasibinin peşinden koşanlardan mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 +1 yıl Hayatımda herhangi bir nasip beklentim ya da bununla paralel olarak peşinden koştuğun bir şey yok. Yalnız olmak bana göre çok daha iyidir. 1 0 Yorumla
cyclamenn Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Nasip olması için peşinden koşmak lazım. Gerçi nasip yürüyene koşana bakmıyor ama ben yerimde sabitim şu an için. 1 8 Yorumla __MütefekkirSeyyah +1 yıl Nasip sizi bulsun istiyorsunuz yani :) Yorumla cyclamenn +1 yıl Nasipse bulur Yorumla __MütefekkirSeyyah +1 yıl Aynı kafadayız sanırım. Ne kadar cabalasan olmaz, cabalamazsin ayağın takılır, nasibinin önüne düşersin.. Hayırlısı Yorumla cyclamenn +1 yıl Bir söz vardı ya. İnsanı ölümden eceli korur diye. Bu sözü şöyle revize edelim. İnsanı nikahtan nasibi korur. Bence oldu evet.🤭 Yorumla __MütefekkirSeyyah +1 yıl 😄😄 ölümle evlilik aynı mı şimdi 😄Birinde cenaze birinde düğün var? Yorumla cyclamenn +1 yıl Koruyor ya hani 😅 Yorumla __MütefekkirSeyyah +1 yıl La havle gece gece 😄😄Allah da sizi güldürsün :)) Yorumla cyclamenn +1 yıl 😂 Yorumla
djfurkan13 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı. Bu zamana kadar bekleye bekleye ağaç oldum. Koştuğum zaman ise çoğu zaman bana çelme takılıyor. 1 0 Yorumla
Kara_biberim404 Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 54% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Her ikisi de olabilirim, olmayadabilirim.👍 1 0 Yorumla
huwboy34 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı. Çok kovaladım yeter 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayatımda herhangi bir nasip beklentim ya da bununla paralel olarak peşinden koştuğun bir şey yok. Yalnız olmak bana göre çok daha iyidir.
Nasip olması için peşinden koşmak lazım. Gerçi nasip yürüyene koşana bakmıyor ama ben yerimde sabitim şu an için.
Nasip sizi bulsun istiyorsunuz yani :)
Nasipse bulur
Aynı kafadayız sanırım. Ne kadar cabalasan olmaz, cabalamazsin ayağın takılır, nasibinin önüne düşersin.. Hayırlısı
Bir söz vardı ya. İnsanı ölümden eceli korur diye. Bu sözü şöyle revize edelim.
İnsanı nikahtan nasibi korur. Bence oldu evet.🤭
😄😄 ölümle evlilik aynı mı şimdi 😄
Birinde cenaze birinde düğün var?
Koruyor ya hani 😅
La havle gece gece 😄😄
Allah da sizi güldürsün :))
😂
Bu zamana kadar bekleye bekleye ağaç oldum. Koştuğum zaman ise çoğu zaman bana çelme takılıyor.
Her ikisi de olabilirim, olmayadabilirim.👍
Çok kovaladım yeter
Bekliyok
İkiside değilim
neyaptığımı ben de bilmiyom m k