Beklersen sonucunda değmediğine görürsün, beklemek zaten tam anlamıyla saçma bir duruş.. İnsanlar sağlıklarına zarar gelecek şeylerden kaçınıyorlar çünkü bu onları öldürür sonucunu görüyorlar ve korkuyorlar ama hiç ölmeyecek gibi düşünüyorlar, ölmeyecek gibi zamanın ne kadar kıymetli ve değerli olduğunu görmüyorlar... Zamanınız varken beklemeyin, yorgun ölmek iyidir yaşadığını anlarsın.
En nihayetinde ikisi de duygu eylemidir ve duygusallık her zaman hata yaptırır, hatarlar da gene duygusal bir eylem olan üzüntüyü getirir bir seçenek görmememin yegane sebebi budur.
Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakrü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.( iyi gitti ya😎✌😁) oh vatani duygularim kabardi
Sırf sen bunları söyle ve beni tatmin et diye bu kadar güzel cümle söyledim, ne kadar bencil bir ırkız biz vatanı bile insanlara topluma dahil olmak için seviyoruz
Beklemek acı verir, beklediğine değdiğini görememekte yara verir be, iyi yara verir hemde çünkü sana o aci bosuna yasatilmistir ve sen herseyden habersiz biticek diye beklerken hoop bir üst leveli getirir koyarlar hevesin gelmemek üzere gider. Yalniz bekledigine degdi geldim canim cok hayirli insaniz hep sabahin huzurunda dikiliyorum karsina 😃 Hayirli sabahlar canim mutlu uyanman dilegiyle ✌😍
Biz varya gökten nur toplariyla indirilmis melek gibi evliya gibi insanlariz be.. Bak seninde bekledigine degdi. Neden? Cunku ruhunu okşayan o hatun geldi✌yiğidm😉😎😂morning
Aay çok mersi yigidim. Cınımmmmm..😀😗Nede güzel yakisti uzerimde cok şık durdu. "Tedavim" hee. Supermis.. Sende bir kadin ruhuna hitap eden çok özel güçler var. Farketmediysen bu ana kadar ; hayatina aldigin basitlerin salakliğindan✌😃😂özel adam. musmutlu olsun günün. güller gülücüklerle dolsun⚘🌷😃🌷😃⚘😃🌷⚘😂⚘☺😋😊⚘🌷😃😊😋😊😃🌷⚘😃
Bu dünyanin altin kurali da o degil mi iyiler basitlerle vakit kaybedip heyecanlarini yitirirler. Olsun biz pozitif insanlariz hala nefes alabiliyorsak imkansiz bisey yok bizim icin 😎😎 Tamam yarin sabah namazina kadar dileklerinin gerceklesmesi icin üc kere daha ugrarim gün icinde sana gül ve gülücüklerle dolmus olur ✌😃😇
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.
Beklemek... Gözün yollarda, kapılarda... belki dersin, şu yoldan karşıma çıkar.. Bugünde buradan gideyim... Beklersin çalan her kapı zilinde onu görmeyi... Evini dahi bilmediği halde beklersin... Açarsın kalırsın öylece... Ve beklemek çok da hüzünlü bir şiirdir... Beklemek;Kimi zaman hüzün olur... Kimi zaman sevinç ve heyecan... Karar size kalmıştır... Hangisini seçersen o anlamda beklersin...
En İyi Cevaplar