Sizce hangisi size hangisi uyuyor :D
Hepsi can sıkıntısından kızmayın :P
Hadi bakalım.
--------------___________-------------
Hepsi can sıkıntısından kızmayın :P
Hadi bakalım.
--------------___________-------------
Hey
sabreden derviş banada sabretmeyi öğretsene... Ama öğreten yok
Bilen yok ki öğreten olsun ashs
Gebermistir 😂😂
Yazık olmuş :/
muradına ermemiş ama gebermemiş de. Sap gibi ortada kalmış
Oha o daha kötü :o
Kötü ne kelime yer dibi resmen
Cevap
2Cevap
Muradına ermeden gebermiş :)
Yazık olmuş :/
Beklemekten gebersin bence
Yazık be :/
Ben meraktan geberiyosam o da beklemekten gebersin banane 😠😠
O zaman beter olsun🙄🤔🙈
Amiiiin 😂😂😂😂😂
Ermeden gebermiş
Hayırlısı asf
Muradına ermiş
Beklemekten ölmüş :D
Bence de :(
Eemiş sis
Gebermis
:( :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar