Benim yerimde olsanız ne yapmanız daha doğru olurdu?

Arkadaşlar merhaba erkek arkadaşımdan geçen gün telefonuna bakabilir miyim diye telefonunu istedim önce bir kemküm etti kemküm deyince ben de aldım elime telefonunu bakmak için bir anda elimden çekti bayağı bir dövüştü yetişti kakıştı benimle telefonu elimden alabilmek için neyse artık dayanamadım ben de verdim dedi ki eğer dedi telefona bakmak çok istiyorsan dedi gece ben uyurken haberim yokken alır bakarsın dedi şifresini biliyorsun zaten dedi beni suçlu hissettirmeye çalıştı ertesi gün bana gelecekti konuşmuştuk son dakika planını değiştirdi ben bugün bu gece gelemeyeceğim işte şuraya gideceğim buraya gideceğim eve gideceğim tarzında bir şeyler söyledi onu da bir şey demedim az önce de yazmış işte benim işten dolayı farklı bir şehire gitmem gerekiyor bir günlüğüne falan diye anlatırım falan demiş gerçekten zoruma gidiyor artık sizce neler oluyor ne yapıca yolda veresim yok seviyorum ama ders vermem lazım akıl verin lütfen

Güncellemeler
6 ay
Bu arada demeyi unuttum telefonuna bakmak istediğimde bana hak et önce diye bir cevap verdi
Benim yerimde olsanız ne yapmanız daha doğru olurdu?
Cevapla