Benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?

22 yaşında bekarım ailemle yaşıyorum evden çıkmak için mantıklı bir bahaneye ihtiyacım oluyor sürekli bazen şu ihtiyacımı alacağım dediğim halde de reddedebiliyorlar yakın zamandaki çıkışlarımda okul işlerimi hallettiğim için çok gezdiğimi düşünüyorlar kendim oldukça neşeli biriyim ama yaşadıklarım beni biraz mutsuzlaştırıyor hiçbir zaman evliliğe sıcak bakmadım ama şu an düşünüyorum sanki iyi biriyle evlenirsem bir şeyler daha iyi olabilir gibi çok sıkıldım ne tavsiye edersiniz

Ne olursa olsun 28 ini bekle
İyi biri bulabilirsen evlen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla