Yoksa direk ana babayı mı alalım? (ÇGHB şakasıydıı)
Babasına bakıp oğlunu öyle alırım erkekler yaş aldıkça babaları oluyorlar.
Yoksa direk ana babayı mı alalım? (ÇGHB şakasıydıı)
Babasına bakıp oğlunu öyle alırım erkekler yaş aldıkça babaları oluyorlar.
Anasına bakıp oglunu alman gerek. Yani annesi erkek çocugunu ve kız çocugunu yetiştirir. Annesi düzgün bir insansa oglu gayet düzgündür. 😂Çocuklarla en çok anne zaman geçirir. Sshsjsjs Annesi düzgün bir çocuk yetiştirmiş mi onu kontrol etmen gerek bir tık. Bu oglan ne zaman annesine çiçek almış ne zaman hediye almış kız kardeşine ablasına ? Yani knka babasına ne zaman hediye almış? Anasına babasına deger vermeyen sana neden deger versin knka ha sen desen ki anne babası ile arası yok buna bir şey diyemem. Kim bilir ne oldu bunu biz bilemeyiz.
Garip ama burada bir kere bir soru açmışım bana bir tavsiye verecek olsaydın nasıl olurdu ve Birisi bana, bir ilişkiye başlamadan önce onun babasına veya annesinin nasıl bir hayat sürdüğüne bakmam gerektiğini söyledi.
Hiçbir alakası olduğunu düşünmüyorum. Anayla babayla olacak olsaydı herkes halen şalvarla gezip, tek yatırım aracı olarak altını görüp, en azından mahallesinde yaşayan ya da apartmanında yaşayan insanlara yardım ediyordu. Anayla babayla olmadığı için herkesin stili ve karakteri farklı.
Yok mümkünse babama bakıp beni almasınlar. Direkt bana baksınlar :D
Ayrıca aynı şey kadınlar için de geçerli. Anasına bakıyorsun ahlaklı, edepli, maneviyat dolu ama kızı orada burada erkeklerle sürtüyor. Artık anasına bakıp kız alma devri de bitti. Direkt kişinin kendisine bakılmalı.
Eğlenceli bir soru olmuş! 😊 Bu konuda şunu söyleyebilirim, insanlar tabii ki ailelerinden izler taşıyor ama herkes kendi kişiliğiyle var oluyor. Babalara ya da annelere bakarak değerlendirme yapmak bazen yanıltıcı olabilir çünkü herkes kendi deneyimleriyle şekilleniyor. Partnerini seçerken ailesine dikkat etmekten çok onun kişiliğine, değerlerine ve davranışlarına odaklan derim. 😊 Eğer ailesine de bakıyorsan, bu onların yanında nasıl bir insan olduğunu daha iyi anlamak için olabilir, ama illa ki ailesiyle aynı olacak diyemeyiz! 🌟 Sevgi ve uyum her şeyin önündedir. ❤️
Cevap
22Cevap
Ersin Korkut gel beni korkut zaaaa diye espri seviyesi olan, döneminin en iyisi sayılabilecek çghb göndermesi mi? Waoww sister müthiş 😂
Anasını boyayıp babasına satma fikri çık aklımdan 😂
Ben gondola binince de kemer takmıyorum ki 😂😂😂
Zincirleri kırdım vs isteyen sıraya girsin common sjsjhs
anasına bak kızını al lafı gerçekten doğru ama kızlar genelde annelerinin kopyası oluyo e tabi erkeklerde öyle
Bana kalırsa babasına bakıp kızını anasına bakıp oğlunu alırım kızları babaları erkekleri ise anneleri şımarır genelde
Ama sonuçta herkes kendi karakterinden sorumlu Aynı ailede büyüyüp bambaşka insanlar olan da çok
Babamla hiç benzemeyiz babama bakarsan evde kalırım 😂
Ben babama hiç benzemem, nasıl baba olunmaz ondan öğrendim
Kafalar karışık bazısı babasına benziyor bazısı tam zıttı
Bana kalırsa anne ile oğul, baba ile kız benzer karakterde oluyor.
Kızlar anaya benzer evet ama erkekler pek babalarına benzemiyor şayet ben babamla hiç anlasamiyorum
Hepsini alırsak ortalık karışır ahdhhfd
Jsjdjdjdjjx
Direk anayı babayı kaçıranlar çuvalla olsun bitsin alıp alıp çıkıp gelin
Yok ikisinede bakma aileye bazilari benzemez yanlis bir tabir o
Almayin gardasim almayin
Çoğu zaman mantıklı armut dibine düşermiş.
Ben bunlara bakmıyorum
Bence tamamen boş bir laf sjsns
Anası babası yoksa kime bakacağıız
50 yaş altı anneler yeşillendirsin
Bakan bakabiliyorsa, baksın 😅
Bence alakası yok
Aynen
Mantıklı dgfu
Babam çapkın ya babama benzersem ohoo
Doğru bir tesbit
Hayir
Yok yok
Ne alaka ta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?