Kızımı mı yoksa oğlumu mu babasına bırakmalıyım?

28 yaşındayım. 6 yaşında bir oğlum ve 3 yaşında bir kızım var. Eşimle hamile kalınca evlenmiştim.6 senedir evliyiz artık boşanmaya karar verdik. Benim annem babam ayrı tek çocuğum annem teyzem ile londrada yaşıyor. Ben de kocamdan boşanıp Londra'ya taşınacağım. Çocukları alacağım dedim ama izin vermiyor birini bana bırak diyor. Bir yandan eski hayatımı özlüyorum kuzenim gece clublerinden story atıyor eski günlerim aklıma geldi boşanıp özgür olmak istiyorum. Çocuğa da zaten annem bakacak. Oğlumu mu yanıma almalıyım yoksa kızımı mı anlaşmalı boşanacağız çünkü. Hangisini babasına bırakmalıyım?
Kızımı mı yoksa oğlumu mu babasına bırakmalıyım?
Cevapla