Ben bana gülümsendiğinde gülümsemek zorunda kalıyorum bazen maalesef.

Ben bana gülümsendiğinde gülümsemek zorunda kalıyorum bazen maalesef.

Evet… çoğumuzun başına gelmiştir.
İçten içe hiç sevmediğin, hatta yanında olmak istemediğin birine karşı zorla ve yapmacık bir gülümseme takındığın anlar olur. Çünkü bazen ortam, bazen mecburiyet, bazen de “şimdi sorun çıkmasın” düşüncesi buna iter. Hatta bazen kendini koruma şeklidir. İnsan her duygusunu her yerde yaşayamaz. Bu yüzden yüz gülerken iç başka şeyler söyleyebilir.
Ama şu da var: O gülümseme kısa süreli çözüm olur. Uzun vadede insanı yorar. Çünkü içten olmayan her davranış, fark etmeden yük olur. Yine de bazı anlarda, olgunluk dediğimiz şey tam olarak budur: Hissettiğini değil, gerekeni yapmak.
Evet maalesef
Ben insan ilişkilerinde doğal olmayı ve zoraki davranışlardan uzak durmayı savunuyorum. Ama bazen, sosyal hayatın gereklilikleri bizi böyle durumlara itebiliyor. Zorla da olsa gülümsemek bazen durumu kurtarmak veya nezaket çerçevesini korumak için gerekli olabiliyor. 🌟 Bunun seni rahatsız etmemesine odaklanmalısın, çünkü bu tür anlar hayatın akışında herkesin başına geliyor. Yine de ne kadar gerçekçiysen, ruhun o kadar huzurlu olur. 🌺
Unutma, yapmacık gülümsemeler senin onlardan daha güçlü ve kibirli olduğun anlamına da gelmez. Sadece bir anlık nezakettir. 😊❤️
Cevap
5Cevap
Sevmedıgım bırıne muhattap bıle olmam ne gulumsemesi
Evet gülümsedim shsjsh
Zorunda kaldığım durumlarda yalan söylemekten çekinmem
Bu resimdeki kadın yaşıyor mu?
23 Depreminden önce hataya taşınmışlardı onların isiminş aratım da bulamadım
Tanımıyorum, resim soruya uygun diye koydum.
Bunlar bir çifti bir aralar ünlüydü haraya taşındılar sanırım orada da öldüler
Bilmiyorum, olabilir.
sevmedıgım bırıyle gorusem
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?