2 yil aynı firmada çalıştığım bir çocuğu platonik olarak sevdim, merhaba merhaba dışında muhabbetimiz olmadi bile. Hâl böyleyken gittim güç bela instaya ekledim, foto atma bahanesiyle çok kısa da olsa konuştum. Sonra gel zaman git zaman bir halt olmadı, çok önceden de bizim ekipteki bir kıza yürüdüğünü duydum tadım tuzum kaçtı, işten de ayrılacaktım Efelik yaptim , gittim sildim ben bunu.
Amaaa gel gör ki 3 ay sonra tekrar ekledim, unutamadım çünkü. Bu seferde storylerime bakmıyor, sanirim beni tamamen s. etti...
Ne diyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır yaptığım herşeyin sonuna kadar arkasında dururum
İş yerinde ki samimiyetiniz nasıldı
Merhaba merhaba
Seni tamamen olmasada kismen def etti bence
Umrumdaymisim yani bir aralar..
Oldu sjsjs
Olmuştur belki de