Kendinizi hoşlandığınız kişiye rezil ettiginiz oldu mu?

2 yil aynı firmada çalıştığım bir çocuğu platonik olarak sevdim, merhaba merhaba dışında muhabbetimiz olmadi bile. Hâl böyleyken gittim güç bela instaya ekledim, foto atma bahanesiyle çok kısa da olsa konuştum. Sonra gel zaman git zaman bir halt olmadı, çok önceden de bizim ekipteki bir kıza yürüdüğünü duydum tadım tuzum kaçtı, işten de ayrılacaktım Efelik yaptim , gittim sildim ben bunu.

Amaaa gel gör ki 3 ay sonra tekrar ekledim, unutamadım çünkü. Bu seferde storylerime bakmıyor, sanirim beni tamamen s. etti...

Ne diyorsunuz?

Kendinizi hoşlandığınız kişiye rezil ettiginiz oldu mu?
Cevapla