Annesi biz evlenmeden 2 sene önce vefat etti, babası ve kardeşi var. Onlar yüzünden kendi ailemi görmeye bile gidemiyorum. Bir gün işten izin aldığında gitsek kardeşi arıyor onu okuldan alması için, sonra babası arıyor işten alması için. Hazır izinliyken bize de iyilik yap diyorlar. Tamam onları bırakmak istememesini anlıyorum ama benimde canıma tak etmeye başladı. 1 yaşında da oğlumuz var, aileme gitmeyide saymıyorum gezmeye bile gidemiyoruz. İkisininde eve yürüyeceği max dakika 10-15.
Benim aileme gitsek oğlumla ikimizi bırakıyor eşim sonra kendi ailesinin yanına geri dönüyor çoğunlukla. Benim ailemle takılmayı babasına kardeşine ihanet olarak sayıyor. Ama mevzu bahis onun ailesi olunca bende orada bulunmak zorundayım. Benim halam amcam dayım teyzem gelse görmeye bile gitmiyoruz zaman geliyor, ama onun halaları amcaları gelince herkes benden hizmet bekliyor. Telefonu açmasam tekrar tekrar arıyorlar.
Babasından da kardeşinden de sülalesinden de gına geldi artık. Kusasım geliyor.
Eşimde ama benim babam ama benim kardeşim diyor. Onun babası baba da benim babam iskele babası mı? Maddi manevi her şekilde destek oluyoruz, kendi ailemeyse manevi bile destek olamıyorum. Anneannesi babaannesi bekliyor hep onlarla muhabbet etmemi arkadaşlık etmemi, kendi babaanneme anneannemle okadar muhabbet edemiyorum, bencillik olarak görüyorlar. Ben hizmetçi olmaya evlenmedim. Eşimde abartma diyor sadece.
Aklıma getirmek istemiyorum ama boşanmayı düşünmeye başladım. Ailem bana sırt çevirmez çocuğu bir kreşe verip işe de gidebilirim. Abartıyormuyum? Eşimi çok sevsem de artık katlanamaz oldum. Gezmeye gittiğimizde babasına misafir gelse arıyor hemen “çabuk gelin” diye. Kaç kere çocuğumun oyunu yarım kaldı..
Benim aileme gitsek oğlumla ikimizi bırakıyor eşim sonra kendi ailesinin yanına geri dönüyor çoğunlukla. Benim ailemle takılmayı babasına kardeşine ihanet olarak sayıyor. Ama mevzu bahis onun ailesi olunca bende orada bulunmak zorundayım. Benim halam amcam dayım teyzem gelse görmeye bile gitmiyoruz zaman geliyor, ama onun halaları amcaları gelince herkes benden hizmet bekliyor. Telefonu açmasam tekrar tekrar arıyorlar.
Babasından da kardeşinden de sülalesinden de gına geldi artık. Kusasım geliyor.
Eşimde ama benim babam ama benim kardeşim diyor. Onun babası baba da benim babam iskele babası mı? Maddi manevi her şekilde destek oluyoruz, kendi ailemeyse manevi bile destek olamıyorum. Anneannesi babaannesi bekliyor hep onlarla muhabbet etmemi arkadaşlık etmemi, kendi babaanneme anneannemle okadar muhabbet edemiyorum, bencillik olarak görüyorlar. Ben hizmetçi olmaya evlenmedim. Eşimde abartma diyor sadece.
Aklıma getirmek istemiyorum ama boşanmayı düşünmeye başladım. Ailem bana sırt çevirmez çocuğu bir kreşe verip işe de gidebilirim. Abartıyormuyum? Eşimi çok sevsem de artık katlanamaz oldum. Gezmeye gittiğimizde babasına misafir gelse arıyor hemen “çabuk gelin” diye. Kaç kere çocuğumun oyunu yarım kaldı..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer