Arkadaşlar benim bu hayatta niye hiçbir başarım yok?

Dünyaya doğduğumdan beri hiçbir konuda yüzüm gülmüyor, başarım hiç yok, hiçbir şey kazanamıyorum, olmuyor. Ne istesem yarım kalıyor, neye heves etsem içimde kalıyor. Çabalıyorum ama sanki hep bir adım geriden başlıyorum hayata. İnsanlara bakıyorum; bir şeyleri kolayca elde ediyorlar, yolları açılıyor, destek görüyorlar. Ben ise aynı yerimde sayıyormuşum gibi hissediyorum.

Bazen “demek ki ben yeterince iyi değilim” diyorum, bazen de “galiba benim payıma bu düştü” diye düşünüyorum. Yoruldum… Sürekli güçlü olmaya çalışmaktan, her şeye rağmen ayakta durmaya çalışmaktan. İçimde kırgın bir çocuk var, hep beklemiş, hep umut etmiş ama çoğu zaman karşılığını alamamış. Gülüyorum ama içimde hep bir eksiklik, hep bir boşluk var. Başkaları için küçük olan şeyler benim için büyük mücadeleler oluyor. Ve bu beni daha da yalnız hissettiriyor. Ama har halime bin şükür ne diyelim Hep gülmeye içimde ki kırgın her şeye……

Arkadaşlar benim bu hayatta niye hiçbir başarım yok?
Cevapla