Ev arkadaşlarım evden gidiyorlar, tek kalmaya korkuyorum nasıl alışırım?

3 kızdik biz pek anlaşamadık sonra yeni yeni en azından bisi oldu mu evle alakali konuşmaya gulusmeye basladik simdi ilk bahanede sozlesmeyi iptal ettiler gidiyolar aslında gitmelerini istiyordum ama insansız da olmuyo tek:( alisicaz mecbur😞 neyse beni sevdiğinizi biliosunus 💖
Güncellemeler
6 ay
Gitmeleri benle alakali degil Allah'tan suclusu ben olmadım ahhshah
Ev arkadaşlarım evden gidiyorlar, tek kalmaya korkuyorum nasıl alışırım?
Cevapla