Şehir dışına gidince oda arkadaşlarımla anlaşamamaktan korkuyorum. Bunu nasıl aşarım?

Arkdaşlar daha yeni şehir dışina giden arkdaşımla konuştum kendisi kyk yurdun da kalıyor ve 4 kişilik bir odada. Oda arkdaşları çok fenaymış birçok kez saç baş kavga ettik diyor, defalarca ambulans geldi diyor. Okulda da saç baş girdim diyor, yani sürekli kavga halindelermiş. Şok oldum öyle şeyler söyledi ki, universite de asla olmaz sanıyordum ama oluyormuş. Ben de şehir dışı gittikten sonra oda arkadaşlarım sürekli benimle uğraşırsa ne yaparım diye düşünüyorum çünkü sessiz, sakin biriyim çok fazla kvga eden bir tip değilim.
Şehir dışına gidince oda arkadaşlarımla anlaşamamaktan korkuyorum. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla