Şimdiki kızların çoğu ortamcı kafelerden çıkmıyor ya işe girince bi sürü kız arkadaşım oldu fakat tam zıttım muhabbeti kestim?

Camiye mi gideyim ne yapayım kendi halinde efendi 2 3 arkadaşım olsa bana yeter ya

Şimdiki kızların çoğu ortamcı kafelerden çıkmıyor ya işe girince bi sürü kız arkadaşım oldu fakat tam zıttım muhabbeti kestim?
Cevapla