İş yerimde gerçekten yalnızım dostlar. Kızlar hemen grup oldular sohbetlerşde sarmıyor napcam?

25 yaşında herkes en az. Empati nedir saygı nedir bilmiyolar. Ego tatmini üzerinde kurulmuş ilişkileri. Biri evden döneceğini haber vermedi diye küsüyor birbirine biri 28 biri 25 yaşında. Benim aynı birimde çalıştıklarımla durum bu benide etkinlik oluyor çağırmıyorlar vs diğer birimden var anlaşabildiklerim ama onlarında kendi grupları varsa belki dahil olabilirim yani. Çünkü olgunlar en azından. Ama en olgun dediğim bile şaka yapınca alınıyor trip atıyor. İğneleme laf sokma ben kızları anlamıyorum yaa gerçektenn ne yapacam bana taktik verin

İş yerimde gerçekten yalnızım dostlar. Kızlar hemen grup oldular sohbetlerşde sarmıyor napcam?
Cevapla