İş yerinde tanıstıgım kızlarla çok çabuk samimi olduk bişey olur mu?

Oturdugum yerde hiç arkdasım yok biraz arkdas edinirim belki diye tekstile girdim 1. hafta flan olcak 2 kızla tanıştım onlara sordum siz nerden tanısıyosunuz diye biz çocukluktan arkdaşız falan dedilr sonra tekstilde kız diğer tarafta iş yaparken biz aynı tarafta iş yapıyorduk sohbet ediyoduk o sırada özel hayatından konuştuğu kişiyi falan anlattı sonra yakın arkdası icin sakın ona deme falan dedi anneme söylemsti sevgilimi güvenmiyorm ona artık tarzı bişe dedi görndüğü gibi değillermi ne dedi o diğer kız icin yani ikiside iyi kızlara benziyo aslında mola olduğunda kapıda oturuyolrdı bende çıktım onların yanına gittim sende gelmezsin kesin oazar günü dışarı falan dedi bende direkt dedim gelirim ben falan çünkü 2 yıl önce buraya taşındım hep ev pskoljm bozldu yani gelirim dedim direkt pazarda buluscaz mutlu oldum bi yandan kafa dengiler çünkü ama çokta hızlı samimi olduk bu da güzel bişe aslındada ne bilim
İş yerinde tanıstıgım kızlarla çok çabuk samimi olduk bişey olur mu?
Cevapla