Eski eşim darp uyguladığı için şikayetçiyim davamız var gitmesem ne olur?

4 yıl önce eşimle boşandık 6 ay önce beni kıskandığı için bana darp uyguladı uzaklaştırma aldım ve şikayetçi oldum sabah mahkeme var ve aramız düzeldi çocugumuz için davaya gitmesem bişey olur mu acaba

Eski eşim darp uyguladığı için şikayetçiyim davamız var gitmesem ne olur?
Cevapla