Yaşca büyük biriyke evliyim mutsuzum?

5 senelik evliyiz eşimle aramızda çok yaş farkı var. 4 yaşında bir kızımız var ama ben kendimi çok mutsuz hissediyorum yani eşim çok iyi bir eş ve baba her istediğimiz yapar ikilermez çok düşünceli vs ama kendimi çok kopuk hissediyorum sanki eşimle kızım bir aile ben dışardayım gibi ne yapucam bilmiyorum

Yaşca büyük biriyke evliyim mutsuzum?
Cevapla