Dostlarınız iyi günde mi kötü günde mi yanınıda olmalı?

Bana iyi gün dostu gerek, mutlu günlerime eşlik edecek... Kötü günleri tek başıma da atlatırım. 🐣

Kahvelerim pişti gel. Köpükleri taştı gel iyi günün dostları. Kötü günler geçti gel.😏
Dostlarınız iyi günde mi kötü günde mi yanınıda olmalı?
Güncellemeler
7 ay
... yanınızda olmalı?
Dostlarınız iyi günde mi kötü günde mi yanınıda olmalı?
Cevapla