Ailem bana değer vermiyo atandığımda komple bağımı koparıp çevre yapmak istiyorum hepsinden çok soğudum, normal mi?

Ablam farklı muamele yapıyo, beni değil kız kardeşimi arıyo muhabbet ediyolar, annemle babam desen onlar da beni aramıyo, hiç arkadaş çevrem yok, görülmüyorum kimse beni görmüyo :(

Ailem bana değer vermiyo atandığımda komple bağımı koparıp çevre yapmak istiyorum hepsinden çok soğudum, normal mi?
Cevapla