31 yasindayim, dostum/arkadasim yok. Utanilacak bir sey mi?

Acikcasi omrum boyunca hep secici oldum ve ailem sagolsun cok okul degistirdim yerlesik bir duzen olmadi. Oyle omurluk bag kurdugum birileri olmadi. En son lisede 2 dostum dedigim insan vardi , yillarca yedigimiz ictigimiz ayri gitmezdi. Bir tanesi evlendi yurt disina gitti ne aradi ne sordu, oburu evlendi huyu suyu degisti kendini bir halt sanmaya basladi derken benim babam cok agir bir hastalik gecirdi 2 yil boyunca hastanelerdeydik. Inanilmaz ruhen coktugum bir donemdi ve bu tarz donemleri de tek atlatinca alayina s... ri cektim

Her yere yalniz gidiyor her seyi yalniz yapiyorum keyif aliyorum, iyi hissediyorum. Ama biriyle flortlesmeye baslayinca adamin 4 5 agasi oluyor misal dostu.. benim yok diyince yanlis anlayabiliyor. Hani sanki gecimsiz biriymisim gibi , ama ondan degil...

31 yasindayim, dostum/arkadasim yok. Utanilacak bir sey mi?
Cevapla