Bu yabancılarim Türklerle sorunu ne?

Arkadaşlarım var ispanyol birisi diğer 2 kişi Hollandalı ve 1 i Rus İspanyol olan erkek hepimiz oturuyorduk bana niye svegilin yok dedi bende düşünmüyorum şu an dedim Türkle mi evleniceksin dedi evet dedim Türk erkeğine irenerek söyledi bende kültürümü seviyorum bu yüzden Türkle evlenirim ve severim dedim özellikle de Rus kızları da türk kızlarını kötülüyor bunun nedeni ne?

Bu yabancılarim Türklerle sorunu ne?
Cevapla