Yurt dışındaki türkler neden türkiyeye orayı kötüler?

Benim de akrabalarim var almanya olsun amerikada kanadada olsun hepsine soruyorum kötümü diye hayır çok memnunuz diyorlar bu almancı dayılarıflaan diyorum nie öyle diyolar işlerine öyle geliyor diyor bizimkiler bu arada akrabalardan oraya gidendler genelde doktor mühendis üni bitirdikden sonra sende gel yardimci olalim dedi bitanesi hatta
Yurt dışındaki türkler neden türkiyeye orayı kötüler?
Cevapla