1.5 yıllık evliyim kaynanama gıcık olmaya başladım?

Aynı şeyi peş peşe 4 5 kere soruyor hepsine normal şekilde cevap verilmesini bekliyor ne yapsan akıl vermeye çalışıyor ama çok akıllı biri olduğunu düşünmüyorum örneğin ben kedi sahiplendim kocama yazıyor ki gönder onu güzelim evin içine ettiniz elli kere uyardık ev bizim karar bizim diye araba aldık niye bana demediniz diye küsüyor evime gelmek istiyorlar müsait değilim diyorum kapıya dayanıyorlar yok seni balkondan görecektik yok bilmem ne yapacaktık iki sokak aşağıda oturuyor çağırıyor gitmiyorum çocuklarını evime yolluyor şunu getirecekler bunu verecekler diye hayır dediğim halde ısrarla yapiyor bi yere gidiyon neredeydin kaçta geldiniz ne kadara aldınız nerden aldınız elli kere kendimi anlattım cidden ne yapmam lazım bireysel olmak istiyorum biraz hep birlikte oturup kalkalım istiyor

1.5 yıllık evliyim kaynanama gıcık olmaya başladım?
Cevapla