Ailemin istediği gibi bir eş adayı bulamadığım için suç benim mi?

Sevgilimle aramda 13 yaş var. Ailem aynı yaş biriyle olmadığım için sevgilimi asla kabul etmiyor evlilik teklifi aldım fakat değişen bir şey yok. Sevgilimle aramda yaş farkı var ama bunu sorun olarak görmüyorum iyide anlaşıyoruz. 2. yılımızı geride bıraktık.
Ailem akrabalarımın sevgililerine bakıp içerleniyor bende kendimi kötü hissediyorum. Anne ve babam benim için Allah akıl fikir versin diyor. Üzülüyorum yaptığım hata mı. Bu arada akrabalarımızın sevgilileriyle hemen nişan yapıyorlar bizde ailem kabul etmediği için bekliyorum hala…. kendimi kötü hissediyorum. Bir yandan neden yaşıtım biri bulamadım diyorum ama bir yandan da iyi anlaştıktan sonra yaş önemli mi diyorum 🥺 sizin yorumunuz nedir merak içindeyim

Ailemin istediği gibi bir eş adayı bulamadığım için suç benim mi?
Cevapla