AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Düşünüyorlarsa 25 ten sonra
25 e kadar erkek arkadaşlarıyla birlikte olmuş olutorlar zaten bu yüzden evleneceksen 25 altı olsun mutlaka yoksa boynuz yersin ben çok gördüm
Düzgün erkek bize denk gelmediyse biz napalım. Ama illaki vardır tabi.
Siz düzgün aramıyorsunuz yakisikli olsun diyorsunuz düzgün erkekler hep boşta hic oyle demeyin bu lafınız hep boş
Yav he hee. Nedense sokakta güzel kızların yanında tipsiz erkek var ama yakışıklı olanların yanında tipsiz kız yok bu herşeyi açıklıyor.
Tipsizlerin yaninda olan kızların çoğu adamin parasi icin yanında para olsa zaten dis görünüşe hic önem vermezler yakisik adam parasi olmasa bile gene tipi sayesinde şansi oluyor ben her kiz icin konuşmuyorum bazıları öyle degil hep derler bana iyi davransın kötü olmasın bak ben kendim yaşadım ben de yakisikli değilim yengemin bi yakini vardi bekar kiz evlenmek istiyordu yengemde bana önerdi tamam dedim kiz diyordu iyi olsun bana iyi davransın yeter tamam dedim bu tipe bakmıyor gittik buluşmaya birbirimizi gördük kızın bakışları cok soğuktu belliydi sonra bi bahane buldu ben şu an evlilik düşünmüyorum e diyordu iyi olsun hani bu laflar hep boş huya suya bakmıyorlar
E erkeklerde öyle. Kimse dışını beğenmediği kitabın içine bakmaz. Erkekler nasıl fiziğe ve güzelliğe bakıyorsa kızlarda tipe ve paraya bakar çok normal
Oyle ama kızların bu lafına hic inanmıyorum iyi olsun dürüst olsun bence en güzelide bu ya ama kimse bakmiyor önce tipi sonra huy huyda 2. planda kizlar icin
Erkekler içinde öyle tabi bizim içinde tip önemli dışını beğenmediğimizin içini napalım
Sende haklısın ne diyeyim
Kimse birbirlerine karşı derin bir aşk ve güven hissetmiyor
Hayatları zor zaten daha da zorlaştırmak istemiyorlar
sende?
Bende de zor
zor olan ekonomi durummu?
Bana göre büyük ve yorucu bir sorumluluk doğru insanı seçme klişesine girmiyorum bile genç yaşlarda zor bir şey evlilik
Geçmişleri çok kirli, eski sevgililerinin yarısı düğünlerine gelse düğünlerinde akrabalarına yer kalmaz...
Evlilik demek sorumluluk demek , şimdiki aklım olsa ben de evlenmezdim ya da zengin biriyle evlenirdim kaynanayla yaşamak zorunda olmayan.. en güzel yıllarımı çalan hırsızlar onlar
Ben düşünüyorum 😅😃
Ama evlenmek istemeyen kızlarıda anlıyorum, dürüst erkek kalmadı 🤯
Ben kaldım kardeş ben kaldım 😅Böyle genellemeler yapmayalım lütfen 🤗
@McCaLLs peki haklısın 99% öyle😜
Acımasız oldu gel %90 da anlaşalım😅
Dürüstlük konusunda kadınlar %99 u zorlar yalnız. Ama düzgünlük konusunda erkeklerde %5,10, kadınlarda da %20,30 düzgün kaldı maalesef.
@McCaLLs tamam kabul😃 hesabı at bana kontrol etmek istiyorum 🤣 belki bi yanlışın vardır
Hangisinin hesabını atayım 🤣
@McCaLLs hepisinin kontrol etmem gerekiyor
bende varım
Hesaplar ortalama tahminler olarak alınmıştır. Daha fazla olma ihtimalleri yüksektir. Ancak kadınların %99 dürüst olmaması maalesef büyük bir gerçektir😅Erkeklerin %90 düzgün olmaması gibidir😁
@McCaLLs hey hey hey kadınlar konu değil…hani genelleme yoktu🤓
99,9% ben haklı çıktım demek bu😜
evlilik sorumluluk ve koca kahrı demek. koca kahrı çekmek için bir sebep kalmıyor kendi paran da olunca veya zaten aile evinde rahatsan
Senin gibi düşünenlerde istedikleri mutluluğu bulamıyor
@Yaniyorum3131 yoo buluyor rahat ol
erkek avuntusu işte ciddiye alma bunları 😂 çalışmalar bile bekar kadınların daha mutlu olduğunu ömrününde daha uzun olduğunu kanıtladı
@zEstrella zengin koca yok , onu geçtim kadına bakmayı götü yiyen erkek bile yok. evliliğin ve erkeklerin hiçbir cazibesi kalmadı. Çocuk da öyle mesela sorumluluk almak istemeyen keyfine düşkün olan için çok gereksiz. safi külfet. zaten bu kadar çok kişinin evlenmesi ve evlenmek zorunda hissetmesi de bana tuhaf geliyor. yalnızlık gayet normal ve doğal bir durum büyütmeye ve korkmaya gerek yok.
maddi güvence ve istikrar sağlamayı vaadeden ve buna gönüllü olan erkek kalmadı çünkü işlerine geliyor ve şu an mümkün olup olmadığını test ediyorlar , bu durumda bir kadın için bekarlığı seçmek kaçınılmaz işte sorunun en temel cevabı
her işi kadına yıkma derdinde bunlar
@zEstrella aynen kadınlar da enayiydi
O sizlerin avuntusu güzelim yanlışın var 😂hem her işi kadına yükleme derdinde deyil kimse sizlerin avuntusu bir yerden yediyiniz darbeyi gelip burada ona buna çatarak çıkarmaya çalışıyorsunuz, yazdığım yorumları silmek gerçeyi deyistirmez😁
@Yaniyorum3131 kimin darbe yediği belli. soru sormuşsun cevap vermişiz nedenlerini ve sonuçlarını sunuyoruz alınmana gerek yoktu :D
asıl senin avuntun kimse seni almadı diye kuduruyon bakıcı aradığınız için evde kalıyonuz işte 😂 kendini kandır sen manipülasyoncu yemek yap desek yapamazsın çene çalıyon burada
Yavrum saçındaki kıl kadar kadın geçti hayatımdan sen ne anlatıyorsun, kuduran sensinki için içini yiyor kendini nasıl tatmin edeceyini bilmiyorsun gelmiş alakasız yorum yapıyorsun vah vah yazııkk 😂😂
kullanıp kullanıp atmışlar kısaca kimse senle ciddi bile düşünmemiş uzun süre sana katlanan çıkmamış övündüğü şeyde dediğimi kanıtladı 😂😂😂
işte böyle 3 dakkalık zevk için işe yarar sizin gibiler anca
Yaw bi kaybolun bi bitin artık gerçekleştiri kabullenin, ne deseniz ne yazsanız boş gerçekleştiri bilen biliyor sizin gibilere güven olmayacağınıda biliyorsunuz o yüzden erkekler yabancı kadınlarla evleniyor, kendinizi avutmak ve içinizdeki yandığı yeri söndürmek için gelmiş burada boş yapıyorsunuz üzülüyorum sizlere 😂
Senin gibiler olduğu zaman kalkıp evlenecek deyilim elbet ne bekliyordun ya elbette dikip dikip gönderecem akıllı ama beynin okadar çalışıyor zaten
Türk kadınlarıda yabancı alıyor zaten merak etme sizi kendi ırkınızı bile tercih etmiyor zavallılar yabancılarla evlenen kadınların hesaplarına da kuduruyorsunuz yorumlarda 😂😂😂
Fazla çene çalmayın engelleyinde karşılaşmayalım
ıyy seni tercih eden kim zaten zavallı
tabikide kadınlar seni dldo olarak görüp bırakıcaktı sen ne sandın kendini 😂
ya kuduran siz kadınlarsinizki her tarafta yorumları görüyorum Türkiye de kadınmı kalmadı diye 😂
adından bile kşr olduğun belli namuslu rolü kesiyor bi de ucube 😂
öğkkk türk erkeği tercih eden kaldı mı be sizinde yabancı erkeklerle evlenen kadınların hesabında görüyoruz Türkiye'de erkek mi kalmadı türk ırkını karıştırmayın diye yersen 😂
La armut köylü yorumuma bak ismime deyil, beni bilen biliyor zaten kendimi ispatlamaya gerek yok 😂
köylü sana denir oğrou artığı
adın kişiliğini yansıtır inkar etme boşa arayıştasın burada yollu
Yaşadığım hayatı görmüş olsaydınız kimlerin daha mutlu hayat yaşadığını anlardınız, alıp verdiyim sattığımın yarısını bile yaşamamışsınızdir hele Türkiye gibi yerde
Yaw he he adın kişiliyini yansıtsın senimi kıracam anasını satım dediyin olsun için rahatlasın 😂
La yarmagül s. i. ktiyim karıları görsen seni kim tercih eder lafını yutardın, yazın ya sabaha kadar yazın dikimde deyil, zannetmeyinki moralim bozulup sinirleniyorum, aksine komedi filmi gibisiniz la 😂😂
ahahah 5 milyonluk evde oturan biri için ucuz laflar ve avuntular sen benim hayatımın yarısını bile yaşayamazsın
sen bi de benim partnerleri gör o zaman şişko 😂
Yaw he he sen yaşadın diye madalyamı verdiler ya kendini avutma ya devam et 😂
boş boş madalya isteyen sensin ben değilim
Kendin diyorsan Partnelerimi gör diye nasıl karekter olduğunu ve namuslu olduğunu belli ettin ve senin gibiler olduğunu için evleniyorum dikip dikip gönderiyorum
Hadi bu kadar sohbet yeter
ben namuslu rolü yapmadım öyleyimde demedim senin gibiler olduğu için dldo gibi kullanıp atıyorum bende sen kendini avutmaya devam et bck evlebirsiniz siz bu zekayla 🤣
benden daha fazla partner yapanda namustan hiç bahsetmesib senin hiç bi farkın yok
@Yaniyorum3131 evde kalmışsın ortalık malı kimse koca diye almamış yeterli görmemiş yoksa bırakmazlardı ortalık malı olmuşsun paranı yedirmiş yollamışsın manken gibi kızları günün sonunda sapsın olay bundan ibaret. türk erkeğini kimseye değişmeyen ben bile artık türk erkeğine sevgili eş potansiyeli olarak bakamıyorum. eve bakmayan ve çomar bir profil oluşturuyorsunuz artık benim için. sizi böyle kabul eden yabancılar varsa uğurlar ola
Evlendim booktan bi duygu çünkü seni sevmeyen değer vermeyen biriyle yaşamak zor akılın olan varsa çok tanısın çünkü insanlar çok değişiyor hayatım yaşayınız bir şey aldığınız hesap verme durumu
Tam tersi evliliğe can atıyorlar, özellikle 25 yaş altı oldukça hevesli.
Bende düşünmüyorum güvenim hevesim kırıldı için güvenmiyorum sevgilisi olanlarin bile gözü dışarda evli olsalar bile dışarda artık yok kendime odaklancam
Naz yapıyor 😅 ya da aklında başka biri var. Ya da zengin degilsindir 🙄
Genc ise dusunmez. Ama guzellik gidince saflarin basina kakarlar evlilik icin. Kanma.
Aklı olan kadın düşünmez zaten.. Bir Ömür köleliği tüm yükleri kim niye istesin biraz mantık
Erkeklerin çoğusunun gözü dışarda da ondan kimse 2. Kadın olmak istemez
hepsi aynı deyil
Çoğusu dedim zaten hepsi demedim
Sen iyisine layiqsin Bakir olanınq
Neden evlenelim ki bize sundukları hemen hemen herşeyi kendimiz alıyor ya da hallediyoruz onlara gerek kalmıyor ncnfjd
Şimdiki erkeklerdir belki de sebep
hangi yetersizlikler var?
Belki de fazla yeterli olduklarını düşünüp öyle davrandıkları içindir.
her kes aynı deyil ama.
senin evlilik yapman için erkekden gözləntilər neler?
Anlamadım
beklentiler neler evlilik yanacağın erkekden?
Beklentim yok evlilik düşünmüyorum
Cevabi kendin vermissin aslinda problem sensin iste 😂
Hem topu erkeklere atıyorsun gemde evlnmek istemiyom diyisun hahaha 🧠
Soruyu soran sizsiniz ben değil ve soruda da kizlar evlilik düşünmüyor diyor. Bu beyinsizlikle zaten evlenemezsiniz
Ahahahaha kudurdu. Sebebi erkekler diyorsun sonrada erkeklerden beklentim yok evlenmicem deyip. Problemi erkege atıyorsun. beyib kimse lazim herkes farkinda 😂
Bunu önüne gelen kıza istek atan biri söyleyince komik oluyor gerçekten. Uza
Ben zeki kisilerden hoslaniyorum ve sana istek attigimi hic sanmiyorum😂
Evlenmeyi düşünmüyor değil de evlenmeye değer birini bulamıyor
Düşünüp ne yapacağız erkeği mi besleyeceğiz
ya bilmiyorum ki para kazanıyorum böyle daha özgürüm evlilik tutsak olmak gibi hapis gibi geliyor
Baaak Seeen Zilliyeee😂
erkekler dusunmuyor bence takilmalik bakiyorlar
Eften püften sebeplerden dolayı ölmek istemiyorlardır ondandır.
neden düşünelim amaç ne bize faydası kârı artısı ne
İnsanların birbirine uyması kolay değil çünkü ilkel olmadığımız için.
Erkekte para yoksa evlilikte olmaz. Devir eski devir değil. Şimdiki kızların kriterleri çok yüksek.
Evlilik marifet değil aşko biz kariyer kadınıyız kendi ayakları üzerinde duran kadınlar çok güçlü sözüm meclisten dışarı ama şuanki evli kadınların çoğu koca parası yeme derdinde 😂💅💅
Annen yedimi babanin parasini?
Herkezi kapsamadım beş parmağın beşi bir değil sadece geneli öyle
Devir değişti
Ben anlamiyorm korkuyorm artk kotu kisilerle evlencz die sadık insn kalmadiki artk
Çünkü kendilerini kullanıp atan adamların peşinden koşuyorlar
Türk erkeğiyle evlenip hayatını niye heba etsin
Düşünüyok da önce du bi işimi elime alayım
Erkeklerde düşünmüyor ki evliliği
çoxu düşünür
Yooo biz evlilik istiyoruz siz takılmalık istiyosunuz siz bize evlilik meraklısı diyonuz hatta ciddi olsak suç olmasak da suç
Neden böyle düşünüyon herkes aynımı değil insan gibi ilişki istiyoruz bunun neresinde ciddiyetsizlik var
Valla hep öyle ama bilmiyorum insan bir kişiyle yol yürümek istiyo ama hemen bi ciddiyet olunca geri çekiliyolar
İnanları anlamıyorum bana bitane lazım öyle olcakki candan kandan beraber herseyi yapalım sonra insanlardn bananr umursamamki artık kimssyi ondan baska
fazlasıyla düşünüyorum. kocam hariç kimse olmasın diye sevgili bile yapmıyorum o kadar ciddiyim ama nasip işte yok kimse
Hela olsun sana ağa
Kötü örnekler ortada da ondan
hangi kötü örnək?
Düzgün adam kalmadığı için.
aradında bulamadın?
Niye arayayım
evlilik istermisin? düzgün biriyle
Reel de neden olmasın
Sen sadık birimisin?
Şartlar neler?
Ben sadığı mezarda jsjsjsjz
mezara henuz var. ona kadar yaşamak gerek
nerden biliyorsjn😂😂😂😂👀
evlilik için arıyorum. ama bulamadım
Düşünüyorum ama düzgün birini bulamıyorum
Neden bulamıyorsun ki? Kriter mi koyuyorsun çok?
Herkes fakir
Sen fakir değil misin?
Evlenecek buna değer kişiyi bulamıyorlar bence
Etraf manyak kaynıyor la
Hemde ne maynak, bu kadın erkek fark etmiyor
Evlendikten 1 gün sonra aldatılmamak için
Düzgün adam mı var sanki
Düşünmesinler de biraz nüfus azalsın bari.
Evlenecek doğru düzgün erkek yok
Evlenmek zorunda değilim
Belki güvenecek erkek bulamıyorlardır
kariyerin daha önemli olduğunun bilincindeyiz canım
Evlilik sorumluluğu zor
Her kadın evlilik düşünür. Bulamamıştır
Kızlar mı evlilik istemiyormuş? 😱
Düşünmüyor demeyelim de çok seçici diyelim
Anne babaları şımarttığı için 😀
Şimdiki kızlar erkek gibi oldu çünkü çok çapkınlar
Ne güzel işte
Erkekler kasar oldugu icin
Kim onlar? Şöyle de ikna edelim. 🙂
Sosyal medya yalnızlığa özendirdiği için
Aman daha iyi düşünmesinler..
Herkes birbirine veriyor zaten
Kızlar da erkeklerden şikayetçi evlenmiyorlar diye 😇
Evlenecek birisi olmadığı için