- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
7 ayBaşak burcu değilim fakat titizlik ve galoş giyme hastalığı var.
Simetri, eşyaların yerinde olması benim için çok önemli. Sigara kokusuna gelemiyorum, perde is oldu mu sinir oluyorum. Babam salonun camını açıp öyle içiyor, perdeye üfleyince kendimi zor tutuyorum. 🤦🏻♀️
13 Yorumla- 7 ay
Eyvahh eyvahh 😆 düzen ve tertipi çok severim her şey yerli yerinde olsun sakin ortam olsun bayılırım, ama sigara konusunda demekki anlaşmazmışız , çünkü çay ve sigara keyfi benim vazgeçilmezim ve keyfime de düşkün bir insanım oyuzden bundan asla ödün vermezdim bu sorun olabilirdi
- 7 ay
😂😂
- 7 ay
😂🌸❤️
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı. Kadınlar eve uyumlu uyumsuz gözlerine güzel gelen şeyleri alıp sonra zamanla bi sürü şeyin yerine yenisini alıyorlar, ben evi kurarken aldığım şeyler dışında eve tekrar bişey almam gerekmeyecek şekilde uyumlu seçtim ve tekrar eve bişey de almıyorum pek. Kadınlar eve eşya almayı biraz fazla seviyorlar
11 Yorumla- 7 ay
Evet kadınlarda böyle bir huy var gerçekten , var olanı değiştirmek gibi
- Aile & Toplum konusunda 514 cevap paylaştı.
7 ayBen bıraz duzensız bırıyım rahatım eğer sende benım gibiysen anlasırız. Degılsen çatısırız 🤣🤣 bırde aksamları erken uyurum sohbeti uyumamayı tercıh edıyosan anlaşamayız. Ben kahvecıyım sen caycıysan eşlıl edemem sana gıbı gıbi
23 Yorumla- 7 ay
Sanırım anlaşamayiz 😂 çünkü çok düzenli ve tertipli bir insanim , ama bir okadar da keyifci bir insanım, geceyi ve çayı çok severim
- 7 ay
🤣🤣 o zaman bız hıc anlasamayız bende rahatıma keyfime duskunum
- 7 ay
Tüh ya 😂 canımız sağolsun diyelim ozaman gönüllüler bir olsun ❤️🌷🥰
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 aySeni tanımıyorum fakat ben özellikle kardeşim falan olmadığı için özel alan konusunda çok hassasim. Odama girmeni, eşyalarıma dokunmani kullanmank istemezdim😔
11 Yorumla- 7 ay
Bencede anlasamayiz gibime geldi 😂 canımız sağolsun diyelim ozaman gönüllüler bir olsun ❤️🥰❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Simetri düzen takıntım rahatsız edebilirdi seni. Çok söylenirim😂
16 Yorumla- 7 ay
Düzeni çok severim her şey yerli yerinde olsun sakin ortam olsun, bayılırım 👍 ama sürekli titizlik yapıp temizlik yaparsan evet bu sıkıntı olurdu , çünkü keyifci bir insanım, kurallardan hoşlanmam rahatım bozulursa kavga kaçınılmaz olurdu 😂
- 7 ay
Sen şimdi bana yeni temizlik yaptım diye sigara da içirmezsin heee 🤣
- 7 ay
Al işte 😂 mutfakta içeyim bari, soğukta balkonda içemem
- 7 ay
Doğrudur canım içmeyen insana öyle gelir kokusu rahatsız edici olur
Nevresimleri ütülüyosan zorbalardım,
Koltuk yastklarını yerine koymuyorum diye de sen zorbalardın
112 Yorumla- 7 ay
Düzeni çok severim her şey yerli yerinde olsun sakin ortam olsun çok severim ama nevresimleri ütülemem bu konuda şanslısın 😂
- 7 ay
Haha 😂 yok yok rahat ol ben ayrıca keyifci bir insanım kimseyi darlamam kuralcı değilimdir
- 7 ay
Harika işte bu güzeldi bende nefret ederim kuru kalabalıktan , boş tezgah severim çünkü darlanirim
- 7 ay
Oh işte bu süper olduu
Birde lamba olayı var lambader falan olsun salonda çok aydınlık olunca salon misaifrliğe gitmiş gibi hissediyorum
Lamba tonu daha sarı amber gibi olsun
Bu kadar başka da bişey yok
Birde şey var yemek olayı soğanları çok kavurmadan yiyemem ben çiğ geliyo sevmem
Hahahaha - 7 ay
Yaaa buda efsaneydi 👍bende çok aydınlık ortamı hiç sevmem Loş ortam daha huzur veriyor sarı oyuzden tercihim oluyor , yemek olayı en basiti çünkü soğanlari doğramam ben genelde butun atarım içine zaten 😂
- 7 ay
Yok yok biz seninle anlasirdik 👍🤣
- 7 ay
Bu benim ptensibimdir biliyirmusun , sofraya oturmadan çay konulur , mutfak toplandıktan sonra çayı keyifle içmek , çünkü çay tiryakisiyim ben zaten , çay guxel demlenmiş oturmuş olucak
- 7 ay
Kesinlikle öyle 👍
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. anlasamayacagimiz bir konu olmazdi diye dusunuyorum
22 Yorumla- 7 ay
Bencede anlasirdik Asyam 🌸
Seni tanımıyorum ne desem yalan olur açıkçası
11 Yorumla- 7 ay
🤗☺️🌸
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yok ben daha cok seviyorum hayir ben daha cok🤣
12 Yorumla- 7 ay
Hayır ben bennnn 🤣
7 ayAnlaşamayacağımız bir konu yok her şey iyi her türlü uyum sağlarım
13 Yorumla- 7 ay
Aaa süpersin 👍🌸 bencede herkes kendi sorumluluklarıni bildikten sonra anlaşamayacak bir şey olmaz zaten
- 7 ay
Tabii ki abla
- 7 ay
👍👍🌸🥰❤️
- Aile & Toplum konusunda 427 cevap paylaştı.
7 ayEve yüksek sesle müzik dinliyorum ben bu konuda galiba
11 Yorumla- 7 ay
Aaa evet çok gürültülü ortamlar beni rahatsız eder sakinligi severim bu sıkıntı olurdu
Çok düzenliyim abla sürekli duzenlerim bunalirsin 🤣 ama isterdim aynı evde kalmak
11 Yorumla- 7 ay
Bende düzen ve tertip hastasıyım , derli toplu sakin bir ev bana huzur verir demekki bu konuda çok iyi anlasirdik 👍🤣
7 ayBenimle anlaşamayacağınız bir konu olmazdı düzenli, tertipli ve uyumlu biriyim..
14 Yorumla- 7 ay
Yaaa harikasın 👍🌸 birde evcil hayvan seviyorsanız evde muhteşem olurdu
- 7 ay
Evde bir tane kediciğim var benim de... Hatta arkadan Küçük kızım bir tane değil iki tane ben de bir kediyim diyor 🥰🤗🙃
- 7 ay
Aaa süper 👍🥰 brnim de bir kedim ve kukır cinsi köpegim var
- 7 ay
🥰🥰
Aile & Toplum konusunda 627 cevap paylaştı. Yemin ederim seninle her konuda anlaşırım anlaşamayacağımız hiçbir konu olmazdı 🌹🍁🪻
14 Yorumla- 7 ay
Düzeni , sakinliği huzuru, evcil hayvanlari seviyorsanız , kuralcı yönetmeyi değilde keyifci bir insansaniz anın da tadını çıkartmayı biliyorsanız , kesinlikle anlasirdik bencede
- 7 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 7 ay
Bir şey söyleyeceğim gerçekten bana kızma senin sorularını görünce hemen cevaplayasım geliyor sanki ben cevap yazınca sen daha mutluymuşsun gibi hissediyorum senin mutlu olman da benim hoşuma gidiyor neden acaba ama çok ciddiyim ha gerçekten burada herhangi bir yalan veya kardeşim yok
7 ayBebeleri pistten alalım sitenin en büyüğü gelmiş en güzeli
11 Yorumla- 7 ay
🤘🤘🤘
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
7 ayÖyle bir konu olmazdı titizim temizim yani yüküm olmazdı
16 Yorumla- 7 ay
Eğer keyifci bir insansan sakinliği huzuru seviyorsan , kesinlikle çok iyi anlaşırız çünkü ben rahatimdan hiç ödün vermem yeriz içeriz keyif yapariz
- 7 ay
Aynen ablam yapalım
- 7 ay
Kafa nereye biz oraya misali yaşarız 😂
- 7 ay
Evet 😂😂
- 7 ay
Harikasın 👍🌸❤️
- 7 ay
Sende ablam
- Aile & Toplum konusunda 422 cevap paylaştı.
7 ayHer konuda anlaşabilirdiniz, çünkü o evde olmayacağım.
Eşim dışında evi paylaşmıyorum.
16 Yorumla- 7 ay
Beyefendi merak etmeyin sorunun konsepti bu , gerçekten bunu yasamiycaz bunu belirtmeniz gereksiz olmuş
- 7 ay
Latife yapmıştım.
- 7 ay
Latife kim 😂
- 7 ay
Latife böyle yapılmaz ayrıca kırıcı olmuşsun
- 7 ay
Af edersiniz. Gerçekten latife yaptım. Farklı cevap vermek istedim.
- 7 ay
tamam peki sıkıntı yok 🙋🤗
Aile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Anlaşamayacağımız bir konu olmazdı sanırım🙂
112 Yorumla- 7 ay
Biz seninle anlasirdik bence sigarama karışmadığın sürece herşeyin bir ortak noktasını bulurduk
- 7 ay
Yani günde bir paket içerim ,
- 7 ay
Sen idare et artık, ben gider mutfakta içerim seni rahatsız etmem merak etme 😂
- 7 ay
Heee iyi bari 😂 çünkü sigarama karıştığın an o evi terk ederim 😂 keyfimden hiç bir zaman ödün vermeyen biriyim
- 7 ay
O kolay et olduktan sonra gerisi önemli değil 😂
- 7 ay
Ben uyumlu bir insanımdir dedim ya
7 ayanlaşamayacağımız bi konu bulamadığımız için sorun olabilirdi :D
16 Yorumla- 7 ay
Evcil hayvanlarim var ama sıkıntı olurmuydu senin için
- 7 ay
hayvanlarla aram iyidir çokta severim :)
- 7 ay
Harikasın 👍🌸👏👏 demekki gayet iyi anlaşabilirdik
- 7 ay
kesinliklee
- 7 ay
👍👍🤗🥰
- 7 ay
<3
Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Belki fazla titiz olmam ve düzen takıntım konusunda
15 Yorumla- 7 ay
Düzeni ve sakinliği çok severim semihim bu konuda çok iyi anlaşırız demekki
- 7 ay
Eyvah eyvah 😆 🙈 Sürekli temizlik yaparsan kızarım valla 😂 ben keyif ci bir insanımdir çünkü rahatim bozulursa kavga kaçınılmaz olur 😂
- 7 ay
😂🥰😊❤️
Aile & Toplum konusunda 467 cevap paylaştı. Sanırım yemek konusunda.
21 Yorumla- 7 ay
Aaa neden ki
Gece yatmak bilmem sabah kalkmak bilmem, çayım hep ocaktadır, umursamaz rahat ve üşengeç biriyim
00 Yorumla
7 aySürekli duygularımın değişmesinden tartışabilirdik çünkü bazen çok mutlu oluyorum göz açıp kapatıyorsun bakıyorsun ben ağlıyorum 😅
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Sabah şeysinde sanırım. Her sabah mutlaka kahvaltı olmalı. Senin o maharetli ellerinden olucu ama. 🙂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
7 ayVallahi pek bişi olmazdı arada. Sadece çalışma masam dağınık olur genelde. Bazen kendimi kaybediyorum çalışırken. 😂😂
00 Yorumla Düzen ve sorumluluklar tamamsa gerisi hallolurdu 😀
01 Yorumla- 7 ay
Harika 👍🥰 kesinlikle çok iyi anlasirdik bence
7 ayBen uyumlu biriyim sıkıntı çıkarmam 🙃
15 Yorumla- 7 ay
Harikasın 👍 birde evcil hayvan seviyorsanız gayet iyi anlaşırdık bence
- 7 ay
Beni kedimi ve köpeğimi de götürürüm yanımda 😂
- 7 ay
Haha kedi köpek ikiside var 🫶🏼
- 7 ay
Oooo süper ozaman 👍demekki çok iyi anlaşırmışız☺️🌸
- 7 ay
🙃🍀
7 ayBence sıkıntı olmaz gibi 😂
14 Yorumla- 7 ay
Bende öyle düşünüyorum 👍😂 düzeni tertibi ve sakinliği seviyorsan, evcil hayvanlardan rahatsız olmuyorsan , keyifci bir insansan bence gayet güzel anlasirdik 🌸❤️
- 7 ay
Tam adresini buldun be 😂
- 7 ay
Harikasın 👍🌸😂 demekki güzel anlasirdik
- 7 ay
Hemde süper 😂
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Genelde her konuda anlaşırım.
13 Yorumla- 7 ay
Bende öyle düşünüyorum baharım jiz seninle her konuda anlasirdik , bir sorunu olursa da anlayışlı davranıp bir ortak noktasını bulurduk
- 7 ay
Kesinlikle öyle 👍🌸❤️
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ben biraz dağınığım. djd
17 Yorumla- 7 ay
Eyvah eyvah 😆 bu kavga sebebi olurdu 😂 çünkü düzeni tertibi ve sakinliği çok severim
- 7 ay
Aaa ozaman başka , sonra da bir keyif kahvesi yapar içeriz ayaklarımızi uzatıriz birde
- 7 ay
tamam ben yaparım sıkıntı yapma 👍😂😇
- 7 ay
tamam piikiii 😊👍😂
Renkli gözlüsün teyze ilk sorun o
11 Yorumla- 7 ay
Renkli gözlüsün teyze ilk sorun o
Benim gibi mükemmel bir erkekle anlaşamama şansın yoktu 😁🤭😁
00 YorumlaYatak toplama bulaşık ve duş sonrası yerleri ıslatmak 😂🤣😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayBir erkeğe göre aşırı düzenli ve aşırı titiz biriyim. Çevremde ki çoğu kadın dahi bu durumumdan şikayetçi varın hesabını siz yapın.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı. Sadece yemek konusunda diye dusunuyorum
16 Yorumla- 7 ay
Neden peki
- 7 ay
Bizde başka bir şey yaparız onlar sorun degilki 😂 illaki ortak sevdiğimiz yemekler vardır
- 7 ay
Eyvah eyvah 😆
- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
7 aykoyma sırası sende, neden kalkıp koymuyorsun çayları 🤣
03 Yorumla- 7 ay
Hep ben koyuyorum ama
Olmaz ki 🙈🤣 - 7 ay
tamam ben çay koyarim merak etme sen , bunlar ufak tefek şeyler
- 7 ay
ah canım arkadaşım, sağolasın
Gizli Üye(25-29)7 ay35 yaşına gelmiş bekar kadınla anlaşmak hepten zor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Temizlik ve düzen
26 Yorumla- 7 ay
Düzeni ve tertipli evi çok severim , dağınık ev beni huzursuz eder , ayrıca çok keyifci bir insanım rahatima düşkünüm , sürekli temizlik yaparsan evde bir hareketlilik olup evde rahatım bozulursa kavga kaçınılmaz olurdu 😂
- 7 ay
Eyvah eyvah 😆😂
- 7 ay
Senin canını yiyerem haa 🤣🌸❤️🌺
7 ayDağınık biriyim
11 Yorumla- 7 ay
Eyvah eyvah 😆 bu işte sorun olurdu
Çoraplarını atarım ben sağa sola 😆
12 Yorumla- 7 ay
Eyvah eyvah 😆 bu bir kavga sebebi olurdu
Temizlik takıntım var yüksek sesle konuşulması beni uyuz ediyo ve habersiz misafirler
00 YorumlaYemek konusunda anlaşamazdık çünkü normal ev yemekleri sevmiyorum fırın yemekleri seviyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 862 cevap paylaştı.
7 ayevin içindeki evcil hayvanlar 😅 sadece bu
18 Yorumla- 7 ay
Benim mi senin mi 😂 tam anlayamadım
- 7 ay
Senin , bir köpeğiniz ve bir kediniz var.😂
- 7 ay
Aynen yaa 😂 kedim ve köpeğim olmadan yaşayamam illaki götürürüm yanımda bu yüzden sıkıntı olurdu evet
- 7 ay
😅😅
- 7 ay
Tüh ya 🤣
- 7 ay
Bir hafta başka bir yerde birak 😂
- 7 ay
tamam olur başka çaremiz yok senimi kırıcam 🌸🌷❤️
- 7 ay
🩷🌸🌺 teşekkür ederim
7 ayYaşamadan bilemeyiz jdkdkdkdk
00 Yorumla
7 aySanırım evin düzeni
00 Yorumla
7 ayben düzen temizlik delisiyim.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Abla titizlik sen titizsin ben biraz dağınığım 😀
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
7 ayduzen konusunda
00 Yorumla Yani şe y olabilir
00 Yorumla
7 ayHiç bir fikrim yok
13 Yorumla- 7 ay
Bence anlasirdik gibime geliyor çünkü sende sakin bir kişilik var sessiz sakin bir ortam oluştururduk , gibime geliyor
- 7 ay
Evet olabilir sakin ve sessiz biriyimdir
- 7 ay
Kesinlikle öylesin 👍☺️
- Aile & Toplum konusunda 769 cevap paylaştı.
7 ayGenel
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 aySes.. seslere takıntım var özellikle gece
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayUyku rutini bence
22 Yorumla- 7 ay
Ne konuda mesela
Cevap sahibi7 ayYa mesela ben erken uyucam ama o geç saatlerde ve ses çıkartıyor aşırı ayar olurum
7 ayTuvalet.
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 