Ablamın Savcı olduktan ve evlendikten sonra ki bize karşı aşırı Değişimi çok üzülüyoruz? Neden böyle oldu?

Adaylık Döneminde falan iyiydi bize karşı Adaylığı bitti asaleten atandı atandığı ilçenin Kaymakamı ilede evlendi zaten o kadar hızlı evlendi ki bir anda oldu herşey düğün bile yapmadılar Vali'nin makam odasında Belediye Başkanı nikah kıydı Vali ile Başsavcı nikah Şahitleri oldu hepsi bu makam Odasında evlendiler yani sonra aynı gün savcıların apartman lojmanını boşaltıp Kaymakamlık Konutuna taşındı. (Onlar Dayalı döşeli Villa oluyor) İşte o günden sonra artık nerdeyse yüzümüze bakmıyor hele son zamanlarda telefonlarımızı bile açmadı ya davetteyim ya dışardayım ya da işim var diyor Bazense hiç açmıyor hatta Kocasının babasıda Vali başka bir ilin Valisi. Onların soyadını Aldı komple ki eniştem iki tane kullanabilirsin dediği halde Attı komple soyadını. Yani savcı olur olmaz Kaymakam eşi Ve Vali gelinide oldu çogu zaman kocasının kırmızı plakalı makam araçlarını şöförünü korumasını kullanıyor hatta şikayet bile olmuş bunla ilgili. Uçuk kaçık bişey oldu izinlerde bile Kocasının babasının Vali olduğu ile gitti Hemde tek başına yani bizim yerimize onlara gitti bir zamanda babamı azarladı bir konuda eşim bilmem kaç bin nüfüslu yeri yönetiyor yürütme makamı ben adli yargı makamıyım bir imzam insanların saygınlıklarını hayatlarını yerle bir edebiliyor dedi aynen böyle çok üzüyor gerçekten bizi görüşemiyoruz bile artık çok ağır bişey bu neden böyle oldu? Ne yapmalı?
Ablamın Savcı olduktan ve evlendikten sonra ki bize karşı aşırı Değişimi çok üzülüyoruz? Neden böyle oldu?
Cevapla