Eşimle ailelerimiz birbirinden pek hoşlanmıyordu, yine de evlendik. İlerde pişman olur muyuz?

Ailelerin anlaşması önemli diyorlar ama sizce evlilik olmaz mı ya da olsa ilerde sorun çıkar mı?

Eşimle ailelerimiz birbirinden pek hoşlanmıyordu, yine de evlendik. İlerde pişman olur muyuz?
Cevapla