Boşanma kararı aldık eşimle, çok pişman olur muyuz?

Merhaba, 24 yaşındayım 16 yaşımda aile baskısıyla evlendim. Eşimi hiç sevmedim ama o beni çok sevdi maddi ve manevi hiç sıkkıntı çektirmedi ama ailesine çok düşkün evdeki her sorunumuzu ailesi biliyor. Bu durum onun bana ilgisizliği ve başka şehirdeyken içimde olan boşlukla biriyle sadece yazışmadan ibaret bir konuşmamız oldu ve ben kendimi hiç affedemedim o kişide bu konuyu herkese çevreme duyurdu bu konu şikayet etmemle son buldu eşim eve gelen tebligat kağıtları ve çevremden duyduğu kadarıyla artık konuyu azçok biliyor ve bana asla güvenmiyor artık. Biliyorum beni sevmedin sevmiyorsun bu olaylada çok sarsıldım diyor ki bende öyle psikolojim çok bozuldu. Çocuklar için boşanamıyorum ve gidecek bir ailem bile kalmadı o şerefsiz yüzünden hayatım kadın sığınma evlerinde bitticek. Eşim eskisi gibi olursan evliliği kurtaralım diyor ben ne yapacağımi bilmiyorum eşim beni daha fazla yıpratma hayatıma yenisini alıcam ben daha gencim ikimizin ömrunu de tüketme diyor ne yapmalıyım? Lütfen yardımcı olun inanın böyle bir durumda olmayı kimse istemez ama düşmez kalkmaz bir Allah 😞😞
Boşanma kararı aldık eşimle, çok pişman olur muyuz?
Cevapla