AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
Beyaz atlı prensi bekleme seyise kalırsın şansını daha fazla zorlama ata yalvarırsın
Yok canimmm illaki vardır böyle dusnme dusnnleride çok takma
Yapacak bir şey yok doğrusu kısmetin seni bulacaktır kararı sen vereceksin
Şimdi bu yaşına kadar bekaretini korumuş bir insansan evet evlenip boşanmış bir insanla yaşam sürmemek senin hakkın ama yok cinseeliği yaşamış ve karşıdan bunun olmamasını aramak ahmaklıktır.
O yaşta bekarlar da vardır bende hiç evlenmedim arkadaşlar şaka yollu takılırlar
O saate kalan normal biri olmayabilir, düzgün biri olmalu
Seçim sizin istememe hakkınız var. Benim patronum bile 2 defa evlenmiş bekar biriyle sevgili şu an.
Annen kısmen haklı ama o kadarda ümitsiz olma
Şimdiye kadar olan kısmetlerin nasıldı?
İlla evlenmek mi gerekli. Çoluk çocuk sahibi olmak gibi takıntıların yoksa evlenme daha iyi.
Kimseye kalmadın ne istediğin ne yaptığın seni ilgilendirir
Çoğu zaman öyle oluyor ve başka şansın yok, ben de 45 yaşındayım hiç evlenmedim belki senin bekâr bulma şansın hâlâ vardır ama benim öyle bir şansım yok artık
Zenci misin sen 🤔🙄
Alakası yok benim yaşımda hiç evlenmemiş kuzenim var mesela öyle bir sürü erkek var.
Ne alaka yahu birisine kalmak hada kalmamak.. (: hahat önünde istediğin ile devam edersin
Yani hiç evlenmeyen vardır da sen onlara bakarmısın uyumlu olur musunuz orası meçhul
Kullanıcı adından ürktüm. En iyisi selam verip geçeyim.
Biraz umutlu ol. Belki hiç sevgilisi bile olmamış birini bulursun nereden biliyorsun
Daha hiç evlenmeden nasıl evilik fobin oluşuyor kral
Siz bosanmis birisine lütufsunuz. Oysa hic evlenmemis birisini hak ediyorsunuz
Evlenip boşanmış olması kötü bir şey değil tabi neden boşandığı önemli. Ama çocuklu biri olmaz tabi.
Ya bak keyfine bu yaştan sonra elin adamının kahrınımı çekecek
Degilsin tabii ama o yaştaki erkekler döner sana haliyle
senin yaşına kadar evlenmemiş adamda bir arıza vardır ondan verim alamazsın.
Senin gibiler gencecik kızların gtünü kovalıyor o yüzden hep 😒
Umarım gönlüne göre bulursun
Ama yaşıtın bekar enaz senin kadar evlilikten korkuyordur
Senin gibi evlenmemiş bulursun ama aşırı işkolik erkekler olanlardan bulursun veya çok karşı cins iletişime açık olmayan çekingen erkekler olur..
Bende evlenmedim takılıyoruz buralarda kısmetin nereden geleceği belli olmaz 😉😉
Kendine bakamıyorsan evliliği nasıl sürdüreceksin?
Çok isteyen dilek tutan bişeye sahip olamıyor onu anladım..
neyi hakediyorsan onu bekle. Bekarsın tabiki bekar isteyeceksin insanlara bakma ! 25 yaşındaym Düğün yapmak istemediğim için dul gibi mi evleneceksin diyor bana da en yakınlarım zaten ne geliyosa onlardan geliyor.
yaş 25 hiç sevgilim olmadı kız eli tutmaıdm çirkinim diye. benim son senin gibi be abla
Ben çirkin değilim.
neden evlenmediniz
O yaşta evlenmemis insan sayisi az olduğu için demiştir
Evlenip boşanmış biriyim. " kaldım " derken. Biraz hoş olmamış. Cinayet mi işledik?
İyi erkek asla kadından tekme yemez olay bu
@BekârTeacher ya aptal genellemelerini gtune sokarak sie git.
Tekme yemiş bir herif
@BekârTeacher evde kalmış bir Kezban.
Evde kaldım senin gibi birisine varsaydimda dul mu kalaydim ben gibi kadinlar gerçek adamı bekliyoruz anlık hevesine uyup senin gibi birisiyle evlenirim de dul kalırdım sen haline yan tekme yedin kadından zaten iyi adamı kadın tekme atmaz demek ki çöp olarak hayatına devam etmen lazim
@BekârTeacher ruh hastası bir kezbanin hezeyanları.
Bu kafa ile kimse sana tenezzül dahi etmez ezik kezo
Çirkini opmemisler namusluyum demiş haha
Bir daha da millete durduk yere satasip bulaşma kız kurusu. Cevaba tahammül edemiyorsun
Laf sana girmiş soruyu soran arkadaşım bosanmislara sakin sümük atma değerli olsaydı karısı ona tekmeyi basmazdi. Kadınlar iyi bulduklarına kancayı takar ve çıkarmazlar. Denize oltaya atmış bakmış çöp atmış geri denize hdhdbdh
@BekârTeacher aynen kanka haha
Aşağıda bir bayanla konuşmalarına bakarsak neden tekme yediğin belli. Senin gibi birine denk geleceğime aman aman evde kalmaya devam.
Hah bi sen eksiktin.
Tekme yemek ne ulan
Bayanlarmiş.
Olum biz boşanmaya bile tekme yemek, tekmelenmek şeklinde bakan basit canlılarsiniz
Iki tane evde kalmış, akıl fukarası karı kartına daha fazla tahammül etmem mantıksız zaten.
Birbirinize ne kadar süper oldugunuzdan bahsedin.
Kader ortağı kart karılar sizi
Ustunuze inen binen belli değil
Skip skip atmışlar. Burada hırslarını döküyorlar iste
yani şu an bekar olsam dadı niyetine seni alırım :D
Çocuk düşünmeyen ve evlenmemiş bir erkek olabilir
Umitsiz evet. Rahatina duskunsun de yarin obur gun yalniz kaldigin da kim bakacak sana?
Alakası yok. Bu işin yaşı yok ki. Nasip her şey. Yeter ki doğru zamanda doğru insanla olsun gerisi çok önemli değil
evlenmek zorunda değilsin. ben de bekarım.
Yalnız yalnız nereye kadar
mezara kadar :) hem birine aşık olunca derler ki aşkın tedavisi evliliktir..
ben tedavi de olmak istemiyorum.
Nasip kısmet bu işler bence
İnşallah vardır gönlüme göre biri
Evlilik fobisi ne ya? Tanıyı kim koydu?
Ben koydum.
Olmamış Miss Bonny Bennet.
Yani bekar bulmak zor tabiki
Bekar olan bana uyacak mı o da var. Zaten azlar. Birde uyanı bulacamda. Çook zor biliyorum
Bu saatten sonra artık seçici olmamak lazım
Evlenip boşananlarda çocuk annede oluyor zaten
Eski eşle bağlantı hep olmak zorunda oluyor. O da kötü
Merhaba tabi ki öyle bir kural yok anlaştığımız birisiyle evlenip kendinize bir şans verebilirsiniz tam evlenme çağındadınız
Muhakkak vardır kararsız insan çok ki
Umarım
Dul erkeklerden uzak dur hele çocuğu varsa kaç illaki vardır senin gibi olan
Kendine bakamıyorsan ne evlenip boşanmış alır seni ne de bekar
Evlenme de zaten
Vallaha tam tersi erkeklerde de var o yüzden bence pekte içini karartma derim
boş ver hiç evlenme daha iyi ben 21 yaşındayım evleneceğim maalesef
Evlenmemisde vardir ama yas araliginida biraz arttirman gerekebilir belki
Allah yardımcın olsun
Sağol
Nolmuşkine evlenip boşanmış olunca
kısmet bence. ben de 38 oldum hala bekarım kısmet bu işler
Ben alırım seni yaşın iyi
herşeyin bir vakti vardır dertlenmeyin
Hiç evlenmeyen Vardır illaki çıkar karşına
Bu yaştasın ve aşkı arıyorsan kolay gelsin
O kadar çok var ki ararsan bulursunn
Nasipten öteye köy yok
Ben sende büyüğüm evlenmedim ne yapacağız
Evet maalesef öyle
Hiç belli olmaz bekar adam da bulabilirsin