AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Bence ayrilmamalisin. Insan olgunlastikca kafaya takmıyor bazi şeyleri
Benm teyzem var 30 yillik iliskiyi bitirdi cok sabrettim dedi.. yani senin sabrettim demen tuhaf
Dünyanın sonu gelmeyecek sen sakin ol bebeğine iyi bir hayat vermek için çalış bazen sorunlu bir aile ortamı o çocuğu daha kötü etkileyebilir. Önemli olan senin o çocuğunun iyi ortamda büyüyüp vatana millete hayırlı bir evlat olması
Bende aynı öyle oldum boşanma sebebin neydi
Çocuğun için sabret kızım onunda anne baba ile büyümeye hakkı var
Siz evli misniz?
Evet
Kac yillik evlisiniz peki?
Kendinden ödün verme abla çünkü kendinden ödün verdin mi karşı bunu koz olarak kullanıyor ne olacağını düşünme boş ver yap kendine ödün verme haklıysan
Senin daha yaşın ne ki boşanmak diyorsun diyeceğim, olmayacak.
Dertlesebilir miyiz uygun bulurasaniz yaşiniz genc dünyanin sonu degil belki yeni bri baslangic olur
Boşanma ile ilgilide yardimci olabilir8m
Bende bu yüzden evlenmek konusunda acele etmeyip doğru bi karar vermek istiyorum.
Hiç moralini bozma ihtiyaç halinde evlilik bir kurtuluştur
Koca delisi gibi genç yaşta evlenmenin sonu. Mutlu evlilik yoktur ne kadar geç o kadar iyi
Terbiyesiz! İşim eğitimim kariyerim her şeyim var sevdiğim güvendiğim adamla evlendim. Ne bileyim aldatılacağımı. Evlenmek için değil sevdim ve sevdiğim kişi ile yuva kurdum. Dilerim bu kadar keskin konuştuğun konularla sınanmazsın
22 yaşında evlenmişsin o kafa ile olgunluk kafası aynı değil o yüzden meraklı gibi oluyor bazı şeyleri göremiyorsun insan beyni 25 yaşına kadar gelişmeye devam ediyor doğurganlık yaşı 40 lara geldi acele etmek saçma ve akılsızca geliyor
Neye göre kime göre? Bunu 18 yaşını doldurmamış veya doldurur doldurmaz mobilya takımı için, pembe kahve sunumları için kocam da kocamcı kızlara diyebilirsin belki ama ben onlardan değilim. Başkasının 30 yaşında sahip olamadığı olgunluğa 22 yaşında sahip olabilirsin. Ve zaman kavramı diye bir gerçek var, evet şu an bana da 22 yaşında birinin evlenmesi erken geliyor fakat beş sene önce o jenerasyon evlenme yaşı olarak normaldi. Yaşım geldi diye evlilik de yapmadım tam tersi evliliği bir hedef olarak belirlemiş biri bile değildim. Siz yaşamadığınız, sınanmadığınız acılar hakkında kendinizce yorum yapıp akılsızca ve saçma demeye devam edin bana göre asıl bu yaklaşım olgun olmayan birinin yaklaşımıdır. Sizin teorinize göre 40 yaşında evlenen biri asla aldatılmaz veya evliliğinde sorun yaşamaz o zaman. Bu mümkün mü
Aşkım bence ayrılmak en iyisi erkeklere ihtiyacımız yok dünyanın sonu falan da değil böyle düşünme
Boşanmak tabi ki suç değil. Kötü bir durum tabi kimse yaşamasın bunu keşke ama en son çare buysa yapacak bir şey yok
Saçmalama kenfi kendine bakabilirsin sadece bebeği annesiz bırakma biraz zor olur ama evde çalışırsın bir dürü yolu var
Degil tabiki neden dunyanin sonu olsun hepimiz insaniz her zaman mutlu olacaz diye birsey yok evet zor bir durum ama usttesinden gelirsin
Şahsen, sağlıksız aile ortamını görmesindense bu şekilde bir bebeklik ve büyüme çağı geçirmesini tercih ederim.
duygusallık ile mantık farklı durumları tetikler o yüzden çocuğunuzun geleceği için en doğrusunu düşünün
geçmiş olsun ilksen değilsin sonda olmayacaksın kendine güven
Çocuğun sağlıksız bir ortamda büyüyeceğine
Böyle hayırlısıdır
Benim de 2 bebeğim var.. yaza doğru sessiz sedasız dava açıp boşanacağım kadın karar vermişse o evlilik bitmiştir. Sizi anlıyorum hakkınızda hayırlısı olsun
Değil bence ara sıra sende ve babasında kalır kendini yıpratma
Aynı durumdayım arkadaşım çok iyi anlıyorum seni. Zor bir durum
Değil de yeni bir başlangıç kolay değil
Sorun ne peki anlatırmısınız
Yürümüyor ise ayrılmak en dogrusu
hayır tabii ki başkasını bulursun
Aldattı mı seni
Düzelir belki ya
Evlilikte eşin sana yükse rahatlatır bilee
Nasıl yani
@Snmlle çoğu erkek çocuktan sonra salıyor. Yardim etmiyor, evin yükü çocuk ve ev sıkıntısı hrpsini kadın yükleniyorsa boşanınca ferahlar tabi. Faydası olmayan kocayı neden sırtında taşısın
@Gardenya3487 bende boşandım farklı farklı sebeblerden dolayı ama zor
değil tabiki öyle görenler de zaten tecrübe edio
Üzülmen normal doğru olanı yapmissin
Allah yardımcın olsun
Yeni bi başlangıç cesaret işi
Sonu değil tabi ki.
Neden bitti ne eksik veya fazla idi
Bana göre kurtuluş 🥳
babasına ver çocuğu sende sıfırdan başla
Boşan dünyanın sonu değil
Her şeyde bir hayır vardır
Senin hayatından daha değerli birsey yok
Allah hakkında hayırlı olanı nasip etsin
Hakkında hayırlısı olsun
Tek başına büyütebilirmisin
Neden boşanmak istiyorsun ki
Maddi sorun olacak mı
Benzer durumları yaşamıştım üzücü
yeni bir başlangıçtır
Hayır tabiki ciddiyim
Her kararın bir bedeli oluyor İllaki.
Bir sey olmaz mutlu degilseniz bosanin tabi
Ne yaşadın peki
Hayır değil ben de ayrıldım ve hayat devam ediyor
Ama kadın olduğun için ve çocuğun olduğu için boşanınca yaşayacağın hayat bi erkekle aynı olmaz. Bu da maalesef Türk toplumunun cehaletinden dolayı
Niye dünyanın sonu olsun
Neden boşanmak istiyorsun. Sevgilin mi var?
Neden sonu olsun olmuyorsa ayrıl
önemli bir sebebin yoksa boşanma
Hayir tabiki ama yastik degisir kader degismez
Kendine yaslan sadece
Maalesef iyi bı avukat ile
O süreçte misin takip edeyim seni
Olan cocuklara oluyor