Çok sabrettim ama bitti. Boşanmak dünyanın sonu mu?

27 yaşındayım bir bebeğim var yuva yıkılmasın diye çok sabrettim ama artık bitti. Kararım net fakat aileleri görünce üzülüyorum ister istemez bebeğimin aile ortamı olmayacak diye

Güncellemeler
7 ay
Arkadaşlar soru tutmuş herkese teker teker cevap yazamadım, kimisi gerçekten iyi niyetli yazmiş kimisi bilip bilmeden yargılamış. Görücü usulü değil uzun müddet görüşerek severek evlendim. Evliliğimiz boyunca saygısızlık sevgisizlik yaşamadım mesajları gördüğüm gece bile eşimle sarılıp uyumuştuk nerden bilebilirdim. Bu arada evet iyi bir baba ama zor bir karar. Herkese teşekkür ediyorum.
Çok sabrettim ama bitti. Boşanmak dünyanın sonu mu?
Cevapla