Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Boşanmak dünyanın sonu değil. Zor, evet. Özellikle ortada bir çocuk varken iki kat ağır geliyor. Ama bazen yuva yıkılmasın diye kalmak, aslında hem sana hem çocuğa daha çok zarar veriyor. Sen zaten elinden geleni yapmışsın, belli ki çok sabretmişsin. Artık bitti diyorsan da, bu demek ki gerçekten bitmiş. Ailelerin tepkisi, ya da onların üzüntüsü geçici olur. Ama senin huzurun kalıcı olur. Bebeğin için de en doğrusu bu zaten; mutlu bir anne, huzursuz bir evden çok daha iyidir. Kısacası, bu bir son değil, sadece başka bir hayatın başlangıcı gibi düşün.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 422 cevap paylaştı.
7 ayBuraya yazıyorum.
Günümüzde kadınların çoğu imani ve insani sabırla değil, kişisel ve cinsi anlamda alel acele ve duygusal karar alıp arkasından bir kaç zaman sonra pişman olup tekrar birleşmek istemektedir.
Bu bir cahilliktir.
Ancak...
Erkek ahlâkî sorumluluğunu bilmeyip aldatıyorsa veya eşinden haram birleşme istiyorsa,
İmani sorumluluğunu bilmeyip, kadına şiddet uyguluyor, evin rızkını sağa sola harcıyorsa,
İnsanî sorumluluklarını bilmeyip kadına eziyet edip, yok sayıp, düşüncelerini göz ardı ediyorsa..
Kadının boşanması helaldir.
Ancak buna kadın tek başına karar veremez, 2 aileden de hakemlerin bulunduğu bir mecliste konuşularak karar verilir. Erkek için de tek başına karar verme yetkisi yoktur.
Herkes bu dünyasını değil, ahiretini de kurtarmak zorundadır ve doğru bilen doğru konuşmak zorundadır.
10 Yorumla
7 ayMerak etmeyin Boşanmış ve çocuğu olan biri olarak size söyleyebileceğim tek şey olmuyorsa olmuyordur. çocuğun kavga gürültülü bir ev içinde büyüyüp psikolojisinin bozulmasındansa huzurlu bir şekilde büyümesi her türlü daha iyidir. Baba çocukla ilgilenmek istiyorsan zaten hukuk kurallar içerisinde görüş günlerinde alır onda kalır ilgilenir bu şekilde çocuğu mutlu etmeye çalışacaksınız ve zaman zaman bir araya gelmek durumunda kalacaksınız Başka yapacak bir şey yok. Evlilikte olmuyorsa olmuyordur En azından böyle daha huzurlu olursunuz
00 Yorumla
7 ayMaalesef birçok insnaın düzgün aile ortamı yok. Bebeğin o ortama maruz kalırsa büyüdüğünde sizin boşanmış olmanızı size söylesin söylemesin fark etmeksizin isteyecek çünkü o ortam çok sağlıksız oluyor, elbette annesi babası ayrılıp da üzülen çocuklar var ama emin olun toksik bir ortamda olmaktansa hem sizin hem de aileniz için çok daha iyi.
12 Yorumla
Soran7 ayHaklısınız teşekkür ederim ben ne yapacağımı bilemiyorum karşımda sürekli inkâr eden bir eş var ama sanki devam etsem bir gün yine bitecek hissi var. Aile olmak tabii ki çok güzel ama.. Ama işte ben anlayamıyorum o kadar iyi gidiyordu ki ilişkimiz
- 7 ay
Sorun sanırım aldatmak... Elbet zordur ona bir şey diyemem ama hem kişisel olarak siz, kocanız ve bebeğiniz için hem de tümden aile için en iyi karar boşanmak
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, almış olduğun karar gerçekten kolay bir şey değil, ama senin ve bebeğin için en doğru yolu seçtiğini hissediyorsan, kimse yargılayamaz. Boşanmak dünyanın sonu falan değil, aksine belki de bir başlangıçtır. Kendini suçlama; mutlu bir anne, mutlu bir çocuk demek 💕 Bebeğinle güçlü bir bağ oluşturduğun sürece onun ihtiyacı olan sevgiyi fazlasıyla verebilirsin. Ayrıca unutma, aile dediğimiz şey kan bağından ibaret değil; sevgiyle inşa edilen bağlar en güçlü olanlardır 🍀
Anne olmanın en güzel yanı, uçurumdan düşerken daima bir kahkahayla yukarı çekilebilmek! 🍼❤️10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
7 ayAsla canını sıkma olmuyorsa zorlamaya gerek yok... Eğer kendini evliliğin süresince mutsuz hissediyorsan kesinlikle bitir. Unutma sen ve bebeğin herşeyden önemlisiniz. Ayrıca hayatın karşına ne çıkaracağını bilemezsin... Bebeğine sımsıkı sarıl önüne bak🫶🏻💝
12 Yorumla
Soran7 ayÇok teşekkür ederim. Sadece onu düşünüyorum bir gün büyüdüğünde anne baba bütünlüğünün eksikliğini çeker mi
- 7 ay
Çeker illaki ama siz bunu en aza indirebilirsiniz. Hakınızda hayırlısını diliyorum..
Evlenmek ne kadar dogalsa boşanmak ta o derece doğal bir eylem canını sıkma kararından şüpheye düşme şöyle bir düşünün mutsuz bir aile ortamında büyüyen çocuk hem fiziki hem psikolojik olarak sağlıklı gelişemediği gibi travmatik sorunlu bir çocuk olur birlikteliğiniz ayriliginizdan daha çok zarar verir böyle olmasını sende istemezsin heralde gerçi böyle yorum yapmak çok doğru değil ama seni teskin etmek için biraz da söyledim umarım sen ve küçük yavrun için her şey daha güzel olur hayatta herşeyin dilediğince olması dileğiyle iyi geceler
00 Yorumla
7 ayHayır dünyanın sonu değil, zaten taşları yerinden oynamış bir duvardı sen bıraktın. Uçmayı öğreniceksin o yüzden vicdanın rahat olsun. Yeni hayatında her şey güzel olsun ♥️
22 Yorumla
Soran7 ayÇok teşekkür ederim haklısınız
- 7 ay
Rica ederim ne demek ♥️
7 ayBen de bir yuva dağıttım bir yaşında oğlum varken.
Aynı zamanda sırf kardeşim küçük diye boşanmayan annem ve babamın nasıl bir aile ortamı oluşturduklarını gördüm ve oğluma öyle bir aile ortamı sunmayı asla istemiyorum.
Yapacak bir şey kalmadıysa saygı sevgi güven değer duvarları yıkıldıysa yapılacak en doğru şey boşanmak.20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 753 cevap paylaştı.
7 ayEşinle boşanmış olman eşinin çocuğundan ilgisini eksilteceğini anlamına gelmiyor adamsa çocuğuna babalık eder.
11 Yorumla
Soran7 ayEvet iyi bir baba.
Geçimsiz bir ortamda büyümesinden daha iyi baba olarak iyi olması evliliğin yürümesi için yeterli değil eşlerin birlikteliği de önemli aynı evde yaşamak eş olmak ve birbirine eşlik etmek anlamına gelmiyor. Hakkınızda hayırlısı olsun. Annenin babanın mutsuz olduğu bir evde çocukta mutlu olamaz. Mış gibi bir evlilikten daha hayırlıdır böylesi.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
m 7 ayMerhaba! Malesefki boşanmalar en çokta çocuklar için zor kıtır ebeveynler bir şekilde unutur veya katlanır ama en çok zorlanan çocuklar oluyor bence ortada çok büyük bir sebep yok ise tekrar gözden geçirmeni öneririm burdaki insanlara sakın bakma hepsi başka şeyler peşinde.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
7 ayEvlilik nasıl dünyanın başlangıcı değilse bosqnmakta dünyanın sonu değil.. Sağlıksız ve mutsuz bir evde çocuk büyütmek daha kötü.. Anne ve baba ayrılıyor çocukta ayrilinmiyor. İlgi ve sevgi için evli olmak değil kişilerin bilinçli olması yetiyor :))
00 Yorumla
7 aymutsuz bir anne gormek tum cocuklari mutsuz eder. belki aile ortamini gormeyecek cocugun ama tek başına mutlu olabilen guclu bir anne görecek, aldatılmak kabul edilebilecek bir durum degil geri adim atma
10 YorumlaBilmeden, tanımadan emin olmadan neden çocuk yaparsınız ki? Sabrettim dediğine göre zaten uzun süreli. Çocuklar için ne kadar büyük travma bu biliyor musunuz? Çocuğa üzüldüm
39 Yorumla- 7 ay
Muhtemelen bekarsın da o yüzden böyle konusuyosun
- 7 ay
Ama işte bazem elinde olmuyor bu durum
- 7 ay
Bi de 27 yaşında daha genç yaşta evlenmiş çocuğa yazık yani
Soran7 ayNe saçmalıyorsun sen ya 5. senemde çocuk sahibi oldum 5 sene bekledim aldatma dışındaki sorunları aşıp öyle güzel evliliğimizi bir bebekle taçlandırdık zannederken üstelik her şey güzel giderken aldatılacağımı nerden bilebilirdim. Ne kadar güzel insan yargılıyorsunuz. Çok sabrettim yazısını KS otomatik eklemiş soru tutunca. Çocuğumu aldatıldığım bir evde büyütmem daha büyük travma olur. Bilmeden konuşuyorsunuz
- 7 ay
Arkadasım sakin ol tahmin edebiliyorum yasadıklarını. İnsanlar sadece yargılamayı seviyor. Ne yasadıklarını bilmeden
Soran7 aySoruya çok sabrettim yazısını KS otomatik eklemiş soru tuttuğu için
Soran7 ayTamam içeriği diyosunuz evet sabrettim dediğim nokta aldatılmak değildi ama her evlilikte yaşanan sorunlardan biraz fazlasıydı ama aştığımızı düşünüyordum nitekim aşmıştık da bebeğim daha 1 aylık bu mesaj olayları çıktı
Gizli Üye(25-29)7 ayAileleri görüp üzmeyin kendinizi. Siz de bebeğinizle aile olacaksınız bir kere başkasını tercih eden yine eder. Mesajları gördüm dediniz diye öyle diyorum. Sağlıksız bir ailede büyümesi daha kötü olur zaten babasıyla yine görüşür en sağlıklı ortamı sağlamaya çalışın sadece. Belki ilerde başkasını sever evlenirsiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayÜzücü bir şey ama bir o kadar da üzücü yani bir insan yıkılmasın yuva çocuğum için vs diye diye alsında kendini bitiriyor her anlamda ruhsal Pismolejok denen ama ayrıldı diyemem kalsa diyemem ki ben karşı taraf onarmak istemiyorsa kalmanın bir anlamı yok ama diyene de
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayZor ya hep bayanlara
Allah yardımcın olsun
20 Yorumla Bazen biter benzer durumları yaşadım bitmesi gerekiyorsa bitmeli. Çocuk içinde üzülme mutlu bir aile tablosu olmicaksa birinden mahrum kalıp mutlu olması daha önemli şiddet veya sevgisiz bir ortamda büyümesinden iyidir inan bana
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Biz de boşananlardanız. Evet Dünyanın sonu değil ama hiç de güzel bir sey değil.
Evlilik dikkat edilmesi gereken birsey. Karsindaki da insan ve kendine yapılmasını istemediğin birseyi baskasina da yapmayin.00 YorumlaAile & Toplum konusunda 627 cevap paylaştı. Ben 18 yıllık evliliğimi bitirmek zorunda kaldım çocuklarımı neredeyse ayda bir görüyorum sıcacık bir yuva dediğimiz yap şu an yangın yeri hiç güzel ve hoş olmuyor ama mutsuzsan yapacak hiçbir şey yok ve artık gemileri yakmaya başlıyorsun
00 YorumlaBoşanmak tabiki güzel bir şey değil ve kimse de ayrılmak için evlenmez. Yapılacak bir şey ya da çözüm kalmamışsa ayrılmak en güzeli. Çocuğun mutsuz bir yuvada büyüyecek ve sende hergun mutsuz olacaksan yoluna bak derim
00 Yorumla
7 ayMerhaba, çocuğunu düşünmen tabiki olması gereken şey, ancak 27 yaşındasın, mutlu olmadığın bir evlilikte mental anlamda ne kadar güçlü kalabilir ve mental anlamda ne kadar sağlıklı bir çocuk büyütebilirsin?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
7 ayGörücü Usulüne saldıran bak kardeşim yırtanlar görün severek aşık olarak oluyor muymuş
10 Yorumla
7 ayBoşanmak zor ama dünyanın sonu değil. Hiç olmasa daha iyi.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 440 cevap paylaştı.
7 ayDünyanın sonu değil. normal bir durum. kimse kimsenin tapulu malı değil
10 Yorumla
7 aybabası sonuçta, ayrılsanız da babalık vazifesini yerine getirmeli
10 Yorumla
7 ayCocuk varsa bosanmak basarısizlık sizi kaybetmemek icin caba gosteriyor mu siz ona bakın bi sure kaybetme korkusu verin caba gosteriyorsa onunla devam edin bunu anlarsınız gozlerinden
00 Yorumla
7 ayhayır tabiiki. evlilik seni tatmin etmiyorsa yani birşeyler yolunda gitmiyorsa ve gidecek gibi de değilse boşanmak gerek. Asla dünyanın sonu değil. Boşanmış ve mutlu bir şekilde pişman olmadan hayatına devam eden kadınlar hep oldu ve hep olacak.
00 Yorumla
7 aySeni fiziksel ya da duygusal yönden şiddet gösterdi mi
Seni fiziksel ya da herhangi bir şekilde aldattı mı
Evine bakıyor mu yoksa bakmıyor mu (maddi olarak)
Seni asagiliyor mi sana veya ailene karşı saygısızlık yaptı mi
İyi bir bana mi
İyi bir eş mi
Bunları göz önünde bulundur
07 Yorumla- 7 ay
@Snmlle tatlı bir dil ile uyar sonra al karşına ciddi bir şekilde konuş baktın olmuyor ayrıl ama şu var bağırıp çağırma sakin bir dil ile konuş
Bak böyle yapıyorsun ama farz et ki ben öyle yapıyorum ama bunun öncesinde evinde bakara suresi aç ve kendin oku ayrıca gergin 41 kevser suresi oku Rabbimize eşinin düzelmesi için en son boşanma olsun - 7 ay
- 7 ay
7 ayAilenin anne -baba - çocuktan oluştuğunun düşünülmemesi gerekir. Sağlıksız bir ortamda büyüyen çocukların pek çok travması oluyor. Yeni hayatınız umarım güzellikler getirir ikinize de.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Belki aile ortamı olsa mutlu büyümeyecek Rabbim hayırlısını nasip etsin inşaAllah Allah'ım kolaylaştırsın zorlaştırmasın
114 Yorumla
7 ayŞimdiki gençler etten püften sebeplerle boşanmaya çalışıyor :) neymiş günaydın mesajı atmamış :) peehhh
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 786 cevap paylaştı. Çok geçmiş olsun. Burada sakın kendinizi eksik hissetmeyin. Sizden kaynaklanan bir sorun yok, eşiniz çokeşliymiş, kimle evli olsa yapardı.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
7 ayBu dünyada ne ilk evleneniz nede ilk ayrılan keşke olmasa ama farklı sebepler nedenler ve olmazsa olmazlar üzülme
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı. Ben de 6 yaşında oğlumla aynı durumlardan geçiyorum. Her iki taraf için de Allah'tan sabır diliyorum.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 926 cevap paylaştı.
7 ayBu zamanda öyle genelde, yuva kurmak zor ancak dağıtmak kolay oluyor. Allah sabır versin. Bir taraf hep çocuk kalıyor ve büyümüyor.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı.
7 aySenin hayatın olmadan bebeğinin de hayatı olmaz. Herkes aile ortamında büyümüyor çok da sorun olmuyor.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 871 cevap paylaştı.
7 ayBoşanmak dünyanın sonu değil tamam çocuğun bir tık eksik büyüyebilir ama ömür boyu da mutsuz olmak da güzel bir şey değil
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayHerkes boşanıyor ya
Olmuyosa ayrılmak en sağlıklısı
Seni üzen biriyle ne kadar Ömür geçirilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayİyi biriyse neden boşanıyorsun? Ülkede dul çocuklu ve çocuksuz kadın sayısı artmaya başladı. İyice toplumu bozmaya başladınız. Bir de çocuk yaparak sağlıksız nesiller yetiştirip toolumun düzelmesine engel oluyorsunuz. Sizin gibiler yüzünden evlenecek düzgün kadın sayısı çok azaldı.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayHayır tabii ki değil. Ben de boşanma sürecindeyim, çocuklarımın mutsuz bir ailede büyümesinin de onlara faydası olmayacağını düşünerek aldım bu kararı. Umarım çok mutlu olursunuz
10 YorumlaDunyanin sonu degil de neler yasiyorsyn bilmiyorum ama cocuk icin sabrediyorum bende
10 YorumlaB*ktan bir aile olacaksanız, hiç olmayın daha iyi...
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayAksine, dünyaya yeniden gelmek. O günü doğum günüm ilan ettim. Katlandığın günlere acıyacaksin demişti dersin
27 Yorumla
Cevap sahibi7 ay@4seasons artık bunların önemi yok. Doğum günümü o gün severek kutluyorum artık. Kurtuluş günüm sadaka veripn kutlama yapıyorum. Dünyanın en güzel günü
Cevap sahibi7 ay@4seasons yoo kimse benden önemli değil. Daha önce yapmalıydim giden yıllarıma yazık. Çocuğum yine benim çocuğum. Mağdur etmemek tarafların elinde. Bu ülkede erkekler boşanmayı bilmiyor kadına çocuğa boşanıyor diye düşman oluyor. Oysa boşanan iki kişi çocuklar değil ama gel de anlat. Çocuk için bile oturulmaz bu tamamen saçmalık
Cevap sahibi7 ayİnsan herşeye alışır büyütmeyin bu kadar. Giden yıllarıma acıyorum sadece. Bu evlilik hiç olmamalıydı ya oldu madem. Kurtuluş günüm kutlu olsun😍
Cevap sahibi7 ayAA yok özelde kimseyle işi olan biri değilim hele erkekle aman aman kalsın.
- Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı.
7 ayHayır kesinlikle boşanma sadece bedel ödet seni kaybedeceğini anlasın adam olur sora
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 7 ayBoşanan ne ilk ne son insan olacaksın dünyanın sonu olması mümkün değil
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hâlâ devam ediyor mu başka kadınla konuşması, Seni seviyor mu
00 Yorumla
7 ayHayır aslında daha çok yeni bir başlangıç diyebiliriz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.
7 ayİnsan ölümün bile son olduğunu reddetmiş, boşanmak son olabilir mi sence
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 ayEn güzelini yapmisisn çekme zaten öyle adamı uzulme
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 493 cevap paylaştı.
7 ayNeden sonu sonu olsun yaşamak neymiş gorurusun dünyanın kaç bucak olduğunu
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
7 ayBoşanmak da evlenmek gibi normal. Ne ilk sensin ne son. Demekki seni hak etmemiş
00 Yorumla Hayatın içinde her şey var, bazen bazı şeyler eksik olur öyle olması gerekmiştir.
00 Yorumla
7 ayDevam etmeyi denesen. Çocuk için kötü olacak…
00 Yorumlasorun ne bilmiyorum ama dayanılmayacak gibiyse boşan
00 Yorumla
7 ayNiye olmasın karşına dürüst biri çıkınca yeniden evlenirsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 574 cevap paylaştı.
7 aySorunlu bir ilişkinin arasında kalacağına böylesi daha iyi çocuk için keşke benimkilerde boşansaydı
00 Yorumla Bizde de durum böyleydi ama kortuğun gibi olmuyor bazen
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 311 cevap paylaştı. Belki başka biriyle evlenirsin aile ortamında büyür belli olmaz Allah hayırlısını versin..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bitirmek kolay ama dediğin gibi bebeğin aile ortamı olmadan büyüyecek bir yanı hep eksik olacak
00 Yorumla
7 aySen boşandın diye dünyanın sonunun geleceğini sanmıyorum
00 Yorumla
7 ayEvet 1 kişiden boşanılmıyor.. komple herkesden boşanılıyor.. arada ççocuklar telef oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 aySen aileleri düşünüyorsun bunu gençliği parça parça olan ben bilirim çocuklar için perişanlık demek
00 Yorumla
7 ayYaa Ciden san helal olsun etrafımızda eskisine göre çok örnek var çocuğun eksik kalır bazı şeylerden ne kadar herşeye yetişmeye çalışsan bile ama yorulduysan ve bıktıysan çocuğunu al boşan ama iyi bi düşün
00 Yorumla- Devamını Gör (105)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer