Boşanalı aylar oldu, dünyanın sonu gelmiş gibi hissediyorum. Ne yapmalı?

Bosanali neredeyse 1 yıl a yaklaştı. Fakat ben hala mutsuz umutsuz.. kimseye ısınamıyorum. Takildim evli bir adamın hayaline gidiyorum. Aslında bazen yeniden başlamak istiyorum. Herşey yoluna girsin istiyorum. Pskologa gidiyorum.. Kitap okuyup yürüyüşler yapıyorum. Ama bazen sanki hayat bitmiş gbi.. bazrn çok mutsuzluğa umutsuzluğa düşüyorum. Kalbime kadar acıdığı ni hissediyorum.. bundan kurtulmak için ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Özele çagirrmayın arkadaşlar litfen yazan burdan yazsın
Boşanalı aylar oldu, dünyanın sonu gelmiş gibi hissediyorum. Ne yapmalı?
Cevapla