Hayat yolunda iki kişi olarak devam ederken bir anda tek başınıza devam ediyor olarak kendinizi bulmanız ve bu duruma adaptasyon sağlamak ilk başlarda zor gelebilir. Çünkü hayatınızı paylaştığınız, aynı yastığa baş koyduğunuz, aynı sofrada her gün yemek yediğiniz ve sevdiğiniz insan ile boşanmak sizin hazırlıksız yakalandığınız bir durum olmuş. Öncelikle onunla evlenmeden ve o hayatına dahil olmadan önce ne yapıyor iseniz onu yapmaya devam edin. Onu size hatırlatacak şeylerden uzak durmaya çalışın, uzak durmadığınız zaman daha çok ona çekilirsiniz. Onun hayatında neler olup bittiğini gizli gizli araştırmayın, kendinize dur demeyi bilin kendi iyiliğiniz için...
Eski eşinize karşı içinizde bir duygu birikimi hissetmeyin çünkü her duygu onu unutmanıza bir engeldir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılDünyanın sonu değil. Evlenmek kadar boşanmak da var.
Yaşadığın hayal kırıklığından tam olarak kurtulduğunda böyle boşluktan kurtulmuş olacaksın.
Ayrıca evli adamla ilişiğini kes. O seni oyalamaktan başka bişey yapmaz.
Sen oyuncak değilsin. Kendinle oynatma.
Mümkünse bu halinden kurtulana kadar kimseyi hayatına alma. Kimsenin vebaline girme. Ayağa kalktığında kendini güçlü hissettiğinde yeni bir ilişki özellikle bekar olduğundan emin olduğun biriyle görüşmelisin.
Biliyorum kolay değil, boşanmış biri olarak bende bu yollardan geçtim.
Allah yar ve yardımcın olsun inşallah 🤲01 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun canim hepimiz inş mutlu oluruz sende umarım olursun
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı. Sen kendin istemedikten sonra bu durumdan kurtulamazsın. Bir insan birini unutmak insanın kendi elindedir. Zamanla unutmasanda ilk hissettirdiklerini unutmaya başlarsın. Sonra bir bakmışın aklına bile gelmiyor. Herşeyin bir zamanı var. Elbet bir gün unutursun sadece sabır ve zaman ihtiyacın olan.
01 Yorumla
Soran+1 yılGeleceğe dair umutsuzum aslında onu unutuyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBoşanma öyle kolay atlatılacak bir şey değil. Boşanma nedeni ve ne kadar hatalı olduğun durumu daha içinden çıkılmaz hale getirir. Uzun lafın kısası eğer karşı taraf aldatma, şiddet, cinsellikle terbiye ve kadınlık/erkeklik görevlerini gerektiği gibi yapmayıp muhtaç hale düşürdüyse bu durumu fazla uzatmaya gerek yoktur. Sosyalleşmek veya hobilere yönelmek iyi geliyor.
03 Yorumla
Soran+1 yılKumar oynafi
- +1 yıl
Kumar oynayan biri için mi kendini üzüyorsun?
Allah iyi insanlarla karşılaştırsın unut onu adam gibi birini bul evlen yaşın genç..
Soran+1 yılAmin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
+1 yılDünyanın sonu değil bu bu durumda hissetmenizin sebebi sizsiniz bence..
önce neden böyle hissediyorum diye sorgulamanız gerekiyor.. elinizden geleni yaptıysanız ve evlilik yürümediyse alışkanlıkları da bir yana bırakıp boşanmak bence bir kadın için gereklilik..
Sonradaki alışkanlıklar ardındaki boşluk işte bununla mücadele etmek için boşandıktan sonra ben ne yapacağım bundan sonra diye kendinize sormadığınız için
Ne istiyorsunuz peki hayattan bunu netleştirmeniz en doğrusu sonrada istediğinizi elde etmek için ne yapmanız gerektiğini bulmak..
Sonrası gelecek..10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDar kaliplar insanlari her zaman etkilemistir , bi genclik hevesiyle baslanilan evlilikler er ya da gec biticektir nası pismeyen bi yemek yenemez iliskilerde yemek gibidir, mesela ben kendi kendimin doktoruyum her alanda
Tm sorunlarim var ama psikologa gitmiyorum sonucta oda bi insan bana ne dicekte sorunum düzelicek?
Arabami kendim tamir edemem mutlaka bi tamirciye gitmem gerek ama lastik biraz inmisse benzinlikteki hava saatinden lastigime hava basmam gerektigini kendim düsünebilmeliyim.
Bence sen kendini ariyosun ayni benim gbi?
Mesela son 3 yildir izinliyken hep uyurum ama hep , cogu arkadasim yanlis yaptimi söyler ama ben uyurken mutluyum.
Kendini tanı kendini dinle kendini BUL
Çözüm kendine yine SENSİN
O kadar kolayki seni düzeltmek ama ben kendimi tamir edemiyorum11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvli bi adamın hayali? insallah anladigim gibi degildir?
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYanlış şekilde yapıyorsun
Yürüyüş yapmak ile evde boş oturmak arasında fark yoktur, çünkü ikisinde de beynin onu düşünecek
Kitap okumak? Okuduğunu sanmaktır bence o
Daha fazla efor sarfedeceğin, dikkat isteyecek, eğlenceli hobiler edin
Mesela topraktan çömlek yapmak
Yürüyüş yerine koşmak
Kitap yerine dans etmek
En alt seviye resim yapmak, çini boyamak
Boş vakit bırakma kendine
İyice uykun gelmeden de yatağa girme
Ve çok uzun süre olmuş
Destek almayı bırakma, faydası yoksa değiştir psikoloğunu.01 Yorumla
Soran+1 yılTamam
+1 yılBöyle hissetmen gayet normal. Biraz uzun sürebiliyor maalesef bu süreç. Ama geçmeyecek atlatılmayacak bir durum değil. Biraz sabırlı olman ve kendini mutlu eden şeyleri yaparak yaşaman lazım. Biraz da sosyalleşip arkadaşlarınla keyifli zamanlar geçirmek de yardımcı olur.
04 Yorumla
Soran+1 yılUmarım geçer
- +1 yıl
Emin ol geçiyor. Dediğim gibi biraz zaman alıyor aslında. Bu zamanın uzun kısalığı da biraz da senin gayretine bağlı
Soran+1 yılSizdemi bosanandnz nasil atlattnz
- +1 yıl
Yakınlarımdan biliyorum. Yas tutarak değil de hayata sıfırdan yeniden bağlanarak ayağa kalkarak yaşayacaksın. Mutlu eden şeyleri yaparak geçireceksin vaktini. Yoluna hayatına devam etmen için güçlü sebeplere sarılacaksın. Yalnız kalıp düşünüp kurup durmayacaksın
Gizli Üye(36-45)+1 yılİlk defa senin gibi birini görüyorum. Çocuklar yok galiba ki olsaydı kafanı yoğunluktan kaldıramazsın ki boşanmak çocuklarla bir başına çok büyük yük ama evlilik de bir o kadar yük. Hangisi dersen, en azından bir adam ve ailesinin yükünü indirmenin verdigi hafiflik herşeye değer. Sen bu açıdan tamamen saçmalıyorsun. Evli bir adam derdine düşmen de ayrı garip çünkü illa bir erkek hayatında olmak zorunda değil. Yalniz kafa daha rahat
17 Yorumla
Soran+1 yılYok iyiyim ama arada geleceğe dair umutsuzum rahatım çünkü evet yükü attım
Cevap sahibi+1 yılGeleceği niye düşünüyorsun, gelecek demek illa bir adam olunca mı garanti olur, zaten çalışıyorsun. Bunun emekliligi olur, olmasa da yine bir şekilde karnın doyar. Şu sorduğun sorunun manası okuyan her erkek için nedir biliyor musun? Biz erkekler olmayinca kadınlar bir hiç, işte bu soru da kanıt diye mutlu olacak çok adam var. Hayatın bir adama endeksli değil. Hem rahatım diyorsun, hem de sızlanmadigin bir konu kalmamış.
Soran+1 yılHaklisin bazı sözlerinde ama du yanlış bu hayatta kadın erkeğe erkek kadına muhtactir.. vr her insan kendini anlayan bri olsun çocukları olsun istet
Cevap sahibi+1 yılÇocuk yok mu senin. Aksine kımse kimseye muhtaç değil hele kadın hiç çünkü kadın evli de olsa yalnız da olsa her işini kendisi görür ama adamlar çorabının tekini bulamaz kadın olmadan. Bekarken annesi, evlenince karısi arkasını toplar. Sen ama o güçlü kadınlardan degilsin anlaşılan, en başta dediğim gibi kendi acizliğini tüm kadınlara yıkma. Boşanan kadın hayatının en iyi şeyini yapmıştır bunu yapamayan adamin her haltını sindirim zaten oturuyor
Soran+1 yılBen güçlü bir kadınım fakat sadece umutsuzum. Ben çalışıyorum isim var çocuk yok. Ama ben evliyken o adamın kumarını aldatmasını gördüm kapıma icra kağıtları geldi aklına gelemeyecek şeyler yaşadım yinede sabrettim o kadar gucluyumki boşanma davası actim boşandım sk ti değil ondankurtlduma şükrediyorum sadece gelecek hakkında umutsuzum dedim evet belki haklısın kadın muhtaç olmaz heleki çalışıyorsa çok şükür zatrn isim var olmasa perişan olurdum ama bu hayatta sevgiye bir güvenmeye bir insana da ihtiyaç var
Cevap sahibi+1 yılBu kadar ağzı yanmış birinin hemen birini bulması aylar içinde hiç de ağzının yanmadığını gösteriyor. Senin yerinde kim olsa bu kadar şeyi yaşasa erkeğe tövbe eder ki sen daha aylar içinde hem de evli birine tutuldum diyorsun. Evet sevgi ve güven ihtiyac olabilir ama olmazsa olmaz da değil hele bu devirde seni o evli adam gibi yalayıp yutup kenara atacak bu kadar erkek varken.
Soran+1 yılHaklisin canim
Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı. Herkesten uzaklaşıp kendini yenilemek, kafanı sıfırlamak, kendi sevdiklerini yapman. Farklı şeylere odaklan , hobilerin olsun. Kimsenin hayali peşinden koşmayın. Kimseye ısınmaya çalışma. Anlık , kısa süreli ilişkilerden uzak tut.
02 Yorumla
Soran+1 yılSon cümle çok doğru evli biri sevgili olmak istedi vazgecti
- +1 yıl
Evli biri ile sevgili olabilirsin. O da şöyle olur karşındaki kişi evliliği bitmeye doğrudur. Ya da eşi ile tamamen kopuk boşanmaya gider. Ya da evli biri ile özel şeyler yaşamak amaçlı olabilir. Bilemem herkesin fantezi, zevk, sevgi anlayışı farklı. En önemlisi ben diyebilmek. Dünyadaki en değerli şey sizin varlığınız...
Öncelikle hayırlı olsun, anlaşamadınız bitti, unut ve yeniden başla hayata, Covid oldu hepimiz eve kapandık birçoğumuz çok ama çok sıkıldık, fırsat buldukça gez dolaş kendine bak bakımlı ol
10 Yorumla
+1 yılHangi sebepden boşandınız bilmiyorum ama acı çekmeniz çok normal birşey hayatınızı birleştirdiginiz bir insanla yoları ayırmak dengenizi bozmuştur ama bu piskolojiden çıkmadazsanın ve kafanızda barışma gibi düşüncelerle ilerlerlerseniz ne yaparsaniz yapin unutamazsınız düsuncelerinizin yönünü degistirin.
03 Yorumla
Soran+1 yılUnutuyorum onu sadece gelecek umutsuzum
- +1 yıl
Asla umutsuzluga kapanma günümüzde 2. Evliligini yapmış çok mutlu olan çifter var sadece biraz kafanı dinle dogru karlar al
Soran+1 yılIns canim
+1 yılHep içimizde ukte ettiğimiz bir şeyler olur senin de yapmak istediğin ama yapamadığın bir şey varsa onu yapmaya çalış çocuğun varsa daha çok ilgilen onunla çünkü bu boşanma olaylarında çocuklarda fazla yıpranıyor bol bol gez arkadaşlarınla sohbet et derdini anlatacağın bir insan olsun kariyer yap geçmişini çok fazla düşünme derim hem bakarsın ileride daha iyi biriyle tanışırsın
05 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyorum çocukta yok şanslıyım aslında sadece gelecekte umutsuzum çok isterim iyi biriyle tsnismayi
- +1 yıl
Kaç yaşındasın
Soran+1 yıl33
- +1 yıl
Daha çok gençsin... Allah sana hayırlı bir kapı açar inşallah
Soran+1 yılAmin allah razı olsun
Mutsuz bir birlikteliktense yalnızlık en iyisi. Güven bana böyle daha iyi oluyor. Karışanın yok kısıtlayan yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılDogru
- Kişilik & Karakter konusunda 510 cevap paylaştı.
+1 yılBekarlık sultanlık tır , cansıkıntısı için bir tatile çık , hiç birşeyin kalmaz. Hem kafanı toplarsın ,
01 Yorumla
Soran+1 yılIns
+1 yılİşin çok zor ya.. pismannmisin bosnadigina.. bence meşgale bul dal bir seylerw kafan başka yerlere gitsin
03 Yorumla
Soran+1 yılPişman değilim sadece gelecek hakkında umutsuzum
- +1 yıl
Bu duurm normal dur herhald e bosananbiri için.. ama zamanın iyi gelmediği yara yoktur.. hepsi geçer.. inşallah şize de iyi gelir
Soran+1 yılIns
Tüm bu hislerin başka birisine aşık olunca son bulacak. Şimdi tam bir geçiş dönemi yaşıyorsun az daha sabırlı ol.
06 Yorumla
Soran+1 yılNereye kadar sabredecegim
Soran+1 yılBenim karşıma hiç ama hiç düzgün biri çıkmadı
Soran+1 yılIns kardeşim. Evli bir adam cıktı karsima hayatım zindan oldu birde boşanma üstüne aşk acısı çektim buluşalım görüşelim dedi sonra terketti
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvli bir adamla takılmışsın bir de ne bekliyorsun tüm hayallerimin gerçek olup mutlu olmanı mı?
14 Yorumla
Soran+1 yılTakınmadım sadece o sevgili olmak istedi sonra gtti
- +1 yıl
Evli biriyle bu seviyeye gelmen bile acziyet bence.
Soran+1 yılHaklisin çok aciz bir zamanda karşıma çıktı sağlıklı düşünemedim ama birşey yaşamadım zaten
- +1 yıl
Düşüncesi bile kötüyken yaşaman ayrı bir üzücü olurdu.
Bence biraz tatile çık, gez dolaş. Bol bol kitap oku. Tesadüfen doğduk, mecburen yaşıyoruz ama bir kere geldik dünyaya. Etik ve ahlak değerlerimize göre dilediğimizce yaşamalıyız hayatı. Bir de akışına bırakmak lazım biraz. En mutlu zamanlar umulmadık anlarda ortaya çıkar.
- Kişilik & Karakter konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılNeden bu kadar üzüldüğü kendine sormalısın. Yeni birini bulmalısın , sırf eğlenmek için, geleceği düşünmemelisin. Anı yaşamalısın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarşının vebaline günahına girip haksız şekilde ayrıldıysan iki cihanda senin gibi insanların yüzü gülmez, gülmesinde.. eğer öyle değilse durum allah büyük hakkında hayırlısını iste ondan ama çokca iste.. bu devirde çoğu kızın niyeti bozuk ve derdi çekilmez.
03 Yorumla
Soran+1 yılKumar oynuyordu karı kızla yazıştı yalan söyledi o girdi vebale
Soran+1 yıl@gokuu bozacının şahidi derler o hesap
+1 yılSpor yap yürüyüş yap düzenli olarak yaptığın şeylere ihtiyacın var. Ve bunu bi arkadaşınla yap devamlı
00 Yorumla
+1 yılBi öğrencimin annesi var 16 yıl olmuş boşanalı her firsatta o adamdan bahsediyor. Takıntı haline gelmiş yazık üzülüyorum ona.
00 Yorumla
+1 yılaslında evlilik de sorun değil. senin hayatın monotonluga alışmış. ve ister ostemez vazgecemiyorsun. hatta bir çok sebeb çıkartırım
00 Yorumlasosyalleşmen lazım sanırım, arkadaş çevren nasıl? aktif biri misin
01 Yorumla
Soran+1 yılVar arkadaslar
Henüz adapte olamayış bu. Zaman her şeye ilaç sabredin.
10 Yorumlakardeşim senin için cok üzgünüm. Senin yarani saracak ve tedavi edecek sey maneviyattir. Bilgin olsun ki nasil insan midesi bosalinca acikir yerse ruhun acligi maneviyatla giderilir
10 Yorumla
+1 yılbende yanlızım ama o kadar dert etmiyorum tamam yanlız olmuyor sadece cinsellik konusunda sıkıntı oluyor benim için yoksa yemeğimi ekmeğimi yoğurdumu yapıyorum.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 324 cevap paylaştı. Malesef boşluğa dusmussun ama zamanla buda duzelecek birileri cikacak icin kipir kipir olucak
10 YorumlaAfedersinz neden ayrıldınız. Hala onu seviyor musunz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşanmasaydın abla zorla mı boşandın ya eğer seni aldatmadıysa dövmediyse küçük şeyleri büyüttüğünüz için anlaşamadınız ve boşandınız
023 Yorumla
Soran+1 yılKumar oynuyordu
Cevap sahibi+1 yılBıraktıracaktın bir şekilde engel olacaktın
Soran+1 yılOlmaya çalıştım yine oynadı üstüne kadinlar la konuştuğunu yakaladım icra kâğıtlardınsa geldi yalan dolan hep boşa ayrılmadım yani
Cevap sahibi+1 yılAilenize falanda mı söylemediniz onlar engel olurlardı bir şekilde
Cevap sahibi+1 yılPeki bu adam neden kumar oynadı neden kadınlarla konuştu sebebi siz olmayasanız ?
Soran+1 yılKredi bile çektik ama düzelmedi işte olmayınca olmuyo
Cevap sahibi+1 yılAdamı bunaltmışsındır yoksa bırakırdı bir şekilde onunla ilgilenmedin bence kapris yaptın sevgi aşk göstermedin yeterince o yüzden böyle olmuştur
- +1 yıl
Sen ne cahil bir herifsin ya. Ulan adamın yemediği halt kalmamış senin yüzünden yapmıştır diyorsun acılı kadına. Ulan bu kadar mı vicdanınız yok sizin. Bu kadar mı akilsizsiniz. Hiçbir suçun sebebi olmaz olamaz. Herkes bir zahmet yediği boku ustlensin başkasına sicratmasin
Soran+1 yılÇok onyargilisim bu nr önyargı
Soran+1 yılAdam zatrn bekarkn hep borç alıp veriyormsu
Cevap sahibi+1 yıl@Victorysecret Meriç de geldi tam oldu her İnsan aynı değil bazıları zayıf iradeli sahip çıkmazsan bunalıma girer başkasına gider rahatlamak için
Cevap sahibi+1 yılİşte sen düzeltecektin bir şekilde onu dışarıyla bağını koparacaktın
- +1 yıl
Kimse kimseye bakıcılık yapmak zorunda değil.
- +1 yıl
Sırf bu yüzden adamın yaptıklarının sebebi kadın mı olucak.
Cevap sahibi+1 yıl@Victorysecret o zaman boşansın bütün 7 milyar insan çünkü bu zamanda birbirine katlanmıyorsa iki kişiden en az biri o ilişki her türlü biter. Bazı şeyleri görmezden gelmek lazım küçük şeyleri hırs yapıp büyütmek lazım
- +1 yıl
Aga yapsın yapmasın demiyorum sen zaten üzgün olan bir kadına çıkıp saçma sapan konuşuyorsun. Ben buna sinir oldum. Kapris yapmışsındır bunaltmissindir şöyledir böyledir senin yüzünden olmuştur. Velev ki bunlar doğru olsun yine de yüzüne vurmak yanlış. Biraz düşünceli olun mankafalık sizi bir yere götürmez.
Soran+1 yılKumar gormezden gelinecek bir durum değil adamlar karısını bile satiyor
Cevap sahibi+1 yıl@Victorysecret hatasını söylüyorum bay meriç bir daha evlenirse ypamasın diye bütün sorunlar gururdan kaynaklanıyor bir kavga oluyor susmayı bilmedikleri için olay büyüyor aldatma boşannmaya gidiyor süreç git bak bakayım eskiler nasıl işte bu yüzden bu zamanın sözde medeni İnsanları rahat edemiyor sürekli boşanıyorlar çünkü kanaat yok hepsi kendini haklı görme çabasından kusurlu karşı taraf bile olsa hatayı kendin yapmış gibi kabul edip olayı büyütmeyeceksin bitireceksin ki kavga gürültü olmasın
Soran+1 yılSenin ufak dediğin şeyler e eyvallaha ama kumar içki aldatma bunlar düzelmiyor psikologlar da söylüyor bunlar kısa zamanda düzelmiyor düzelene kadar ömrün gidiyor neyse herskisn düşüncesine saygımız var ama hayatın gerçekleri de mevcut
- +1 yıl
Çok geri kafalısın ne psikolojiden anlıyorsun ne başka bir şeyden. Sen bu bildiklerinle güzel güzel kur ilişkini. Kimseye de önerme mümkünse.
Cevap sahibi+1 yılBunlar düzeltmek senin elnide biraz daha çaba göstereceksin gerekirse takip edeceksin zorla götüreceksin eve sokmayacaksın neden böyle yaptığını soracaksın derdini dinleyeceksin ilgi şefkat sevgi göstereceksin herkes suçluyu görüyor ama bu adam neden böyle oluyor diye kimse görmüyor. Düşün fakir bir ülke var adamın işi gücü yok iş bulamıyor hırsızlık yapıyor yaşayabilmek için sen o adama niye hırsızlık yaptın diyebilir misin diyemezsin sorunları olduğu için yapıyor adam keyfi olarak değil kocanda rahatlamak stres atmak için öyle yapıyordu ve bağımlı olmaya başlamıştı sen de onu şefkatle ilgiyle yardımla bir şekilde bıraktıracaktın
Soran+1 yılYeteri kadar ilgi gösterdim ben daha fazla yorum yapmayacağım. Ama şu var her insanında bir yere kadar sabri var demekki bir noktaya kadar sans verdim ama o değerlendiremedi. Benden habersiz kaç kişiden borç almış neden insan karısından saklarmi biraz mantık böyle evlilik olmaz tabiki benimde hatalarım oldu ama adam düzelmedi çok sans verdim ikinci hatayı daha çok ustelyerek yapılsa kusura bakma ama yukardaki arkadaşım dediği gbi kimse kmseye bakıcılık yapmak zorunda değil adamın içinde olacak içinde bir insana bir sans verilir ikinci verilmez. Koskoca adam yapmasaydı yalan dolan borcun var mı derim yok der kapıya 6 milyar borçtan icra kağıdı geldi çekmek zorunda değilim böyle hayat mahvediyorlar işte pislik adam bak yine aklıma geldi
Cevap sahibi+1 yıltamam da kendin de demişsin benim hatalarım oldu sen sürekli kocana ilgi alakal şefkat gösterirsen sürekli başında olursan onu takip eder korur kollarsan bırakırdı bu huyunu bir şekilde
Dünyanın sonu ile inan bir şey bilmiyoruz. kendini iyi hissetmek için bir şeyler yapmayı deneme bir süre bence
00 Yorumla
+1 yılMerhaba major depresyondasın bu süreç biraz can sıkıcı ve uzun sürebiliyor ama atlatılmayacak bir durum değil sadece kendime zaman verip ne istediklerini bit köşeye yazıp ona göre yol almalısın en önemlisi kabullenmek kesinlikle
02 Yorumla
Soran+1 yılBazen çok iyiyim bazen çok kotu
- +1 yıl
Evet çok normal sana en güzel tavsiyem şu olacaktır genelde sana işte çok sosyleş yeni insanlar tanı diyecekler ama bu çözüm odaklı değil senin en çok film izleyip yeni kurslar yeni hobiler edinmelisin
+1 yılKadından eşim olursan buyur evlenelim amanseni bosamam ben seni... Yatakta sevişmekten ölürsün. İki şeyim var eğitimi seviyorum ve sigara istemiyorum. Ne kadar sadık olursan o kadar sadık olurum. Aba. zayin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeçmiş olsun. Evli bir adama mı aşık oldun? Ben de yaşadım aynı durumlar
018 Yorumla
Soran+1 yılEvet olmuştum ama artık uzaklasiyorum
Cevap sahibi+1 yılBoşanmaya niyeti yok uzaklaştığına göre. Uzaklaşmak en doğrusu. Benim de psikolojim aşırı bozulmuştu onunla görüştüğüm dönem hala bazen yazıyor yazma diyemiyorum çok özlüyorum
Soran+1 yılCanım o bana önce sevgilim ol dedi sonra vazgeçti o kadar zuuldumki sevgili bile olamadık ama ona son bir mesaj attım yakın zamanda okudu cvp bile vermedi
Soran+1 yılBana bulaşma skntliym dedi neden ole dedi blmyrm
Cevap sahibi+1 yılSeninki daha da karmaşık. Peki görüşebildiniz mi hiç
Soran+1 yılHiç görüşmedik canim
Soran+1 yılAma hissettim bana karşı boş değildi.. Ama ne derdi vardi bilmiyorum.. yani yanına bile gidecektim
Cevap sahibi+1 yılBiz de hiç görüşemedik buna rağmen böyle aşik olduysak buluşsak hiç toparlanamazmışız sanırım
Soran+1 yılSeninki nerdeydi
Soran+1 yılKesinlikle.. bence ıyki olmadi
Cevap sahibi+1 yılBenimki antalyadaydı birbirimize 6 saat uzakliktayiz. Seninki nerdeydi
Soran+1 yılIstanbuldaydi
Soran+1 yılNeden vazgecti
Cevap sahibi+1 yılSebepsiz yere gitti aylar sonra tekrar geldi saçma bahaneler üretti.
Soran+1 yılYa merak ettim ne iş yapıyordu benimkide gelirmi yaa
Cevap sahibi+1 yıl2 dakikalığına gizliden çıksam takip edebilir misin özelden konuşsak aslında
Soran+1 yılTabi
Cevap sahibi+1 yılBekliyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılHasha guzel yalniz degilim..
Alışkanliklardan kurtulmak zor, arınmak icin bir ruh detoksuna girmek lazim. Hayat ve insanlar guzel aslinda.00 Yorumla
+1 yıltakma kafana olabilir hayatini çiz çalışıyorsan işine odaklan
00 Yorumla
+1 yılÇalışmayı düşünür müsün? Kafanı dağıtmak çok iyi gelir ya da el becerin varsa İSMEK kurslarına başvur kendi çapında arkadaşın olur sana da uğraş olur git gel zaman geçer ..
05 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyorum zatrn ama ona rağmen bu haldeyim
- +1 yıl
Seni tanımak isteyenlere bi fırsat ver yani kendini kaptırmadan sakince belki tanıdıkça seveceğin kalbinin tekrar atacağı birisiyle yeniden denersin
Soran+1 yılUmarim
- +1 yıl
Allah kalbine göre versin hayırlısı olur inşallah hakkında bende nişan atmıştım yaşamayan bilmez o psikoloji çok farklı anlıyorum dualarım seninle 🤲🏻💕
Soran+1 yılAllah razı olsun senden
+1 yılYeni insanlarla tanışmalısın, alternatiflerini çoğalt
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTakma kafana sal gitsin ölümlü dünya var mı senden değerlisi be
00 YorumlaVay enişte sen ne yaptın
Yapacak birşey yok ya dizine vurup oturacan
ya da erkeği eksisi ile artısıyla uyuşup yeni evlilik yapacan00 Yorumla
+1 yılProfesyonel yardım almakla doğru seçimi yapmışsın. Psikoloğun sözlerini dinlemelisin
00 YorumlaNeden ki sunyanın sonu olmus çalısıyor musun
14 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyorum
Soran+1 yılKotuydu
ne kadar dır ynlz snn
06 Yorumla
Soran+1 yıl7 ay
Soran+1 yılAsla
Soran+1 yılGelecekten umutszluk
+1 yılEvli adam eski kocan mı?
04 Yorumla
Soran+1 yılEvli biri başka biri görüşelim dedi sonra bıraktı
- +1 yıl
Seksten sonra mı bıraktı?
Soran+1 yılAramızda birşey grcmedi
- +1 yıl
Çocuğun var mı?
+1 yılBoşanınca insan böyle mi oluyor?
07 Yorumla- +1 yıl
@elagozluezooo ben ne bileyim ya... ben her zaman boşanan insan daha rahat, daha özgür, hayatına karışan olmaz, kafasına göre takılır ve daha mutlu olur diye düşünüyordum...
- +1 yıl
@elagozluezooo yani haklısın... sebebi bilmeden yorum yapmak yanlış olur
- +1 yıl
@elagozluezooo herkesin fikrine ve düşüncesine saygım vardır
Soran+1 yılBenimde kafam rahat ama uzun vadeli geleceğimi düşünmüyor degilim ne olacak meseala bundan 5 yıl sonra
- +1 yıl
Çalışmıyor musunuz?
Ayrıca, daha yarın yaşayacağımızın garantisi yok... Bence, 5 yıl sonrayi düşünmek sadece size mutsuz eder... Anı yaşamayı deneyin
Soran+1 yılÇalışıyorum
- +1 yıl
Çalışıyorsan kendi ayakların üzerinde durabilirsin... Gereksiz yere geleceğini düşünme bence...
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun
00 Yorumla
+1 yılHer şeyin bir sonu var iyininde kötününde
00 YorumlaBir müddet yalnız, kendinle kal.
00 Yorumla
+1 yılBende iki buçuk yıl oldu, mutsuzum.
00 Yorumla
+1 yılYaşlar kaç Peki ve neden ayrıldınız
02 Yorumla
Soran+1 yıl33 kumardan
- +1 yıl
Hadi yA çok mu kaybetti
Müzik dinle kitap oku. Yeni ortamlar kesfet
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıldaha gençsin geçer yaş kaç ki
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılToplum tedavi edilmesi gereken bir hastalık
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlen gitsin be knk boş durmak iyi değildir
06 Yorumla
Soran+1 yılDürüst bir adam yok
Cevap sahibi+1 yılYa İnan ki vardır Allah a inan gerisi gelir ben buna inanıyorum hep
Soran+1 yılInaniyrum
Cevap sahibi+1 yılVallaha birşey diyim mı kardeşim ben iki kez nişan dan döndüm ama dedim ki demek ki aradığım kişi bu değilmiş
Soran+1 yılSanada geçmiş olsun ama şanslısın boşanmak daha kotu
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle kardeşim İnan ki bir kadının taşıdığı yük çok fazla evlilikte bunu biliyorum ama neden se her koşulda onlar yalnız bırakılıyor
+1 yıldemekki kazdigin kuyuya kendin düstün
05 Yorumla
Soran+1 yılÖnyargılı seni ne biliyorsun
- +1 yıl
Evli biriyle berabermisin
Soran+1 yılHayır evli olan o degil
- +1 yıl
Bekarmi yani
- +1 yıl
Uyudunmu
Boşanmadan önce de böyle miydin
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet arada ama bu kadar değil
Soran+1 yılMesela
Soran+1 yılDüzenim olsun istiyorum h
Soran+1 yılCalisiyorun
+1 yılgit seviş kendine gelirsin
00 YorumlaYeni bir heyecan seni kendine getirir emin ol
00 Yorumlayeni aktivitelere başla öyle beklersen üzülürsün
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTakildim evli adamin hayaline derken?
04 Yorumla
Soran+1 yılBoşanmadan sonra evli bir adam cıktı karsima birde aşk acısı çektim. Görüşelim dedi terketti
Cevap sahibi+1 yılYaptigin yanlis bisey
Cevap sahibi+1 yılO evli sonucta bi karisi var
Soran+1 yılHaklisin
Gel dertleşilir
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer