Merhaba 65 yaşında 2 katlı binada yaşamak mı daha mantıklı yoksa bir tık küçük ve 8 yaşında binada yaşamak mı?

Bizim bina 65 yaşında ve geniş olduğu için burada durmak istiyorlar fakat bina da ne zil var ne bisey kolon demirleri paslanmış durumda. Evden su akıyor ailemi bir şekilde ikna edip bir tık daha küçük eve taşındırttım fakat memnun değiller yanlış mı yapmışım?
Merhaba 65 yaşında 2 katlı binada yaşamak mı daha mantıklı yoksa bir tık küçük ve 8 yaşında binada yaşamak mı?
Cevapla