30 yıllık ama bakımlı daireye taşınmak mantıklı mı, nelere dikkat etmeliyim?

Şu an oturduğum ev de 30 yıldan belki fazladır ama sorun 5. kat olması ve üstümüzde 3 kat daha var asansörü de yok yeni baktığım yer de 30 bin kira 3 katlı en üst katında şu an oturduğum ev de 30 bin TL asansör olmaması beni çok yoruyor içi de çok eski diğer evin dışı çok kötü değil ama içi çok güzel yapılı sizce oraya taşınmak mantıklı mı herkes yeni binanın 30 yıllık olmasını dert ediyor fakat yeni bina da bulamıyorum

30 yıllık ama bakımlı daireye taşınmak mantıklı mı, nelere dikkat etmeliyim?
Cevapla