Kirada oturduğum evden evlenince oturmaktan vazgeçtim masraflar konusunda doğru karar mı verdim?

Senelerdir oturduğum evde ev sahibinin bencilliği yüzünden nikah dan sonra evden ayrılmaya karar verdim yıl sonuna kadar. Senelerce haksız yere tefe tüfenin çok ama çok üstünde kiralar ödedim. Evi zaten rutubet alıyordu, seneler önce yağmurlu havalarda o pencerelerin altından sular sızdı, parkeleri açıktı zaten girdiğimde. Kendisine söylediğim halde ihmal etmişti, sonra masraf çok çıkıyor dedi yaptırmadı. Penceresinin altı yağmur suyu sızması sebebi ile berbat halde, tabiki bu benim sorumluluğumda olmadığı için yaptırmadım. Kendisi sadece camların ayarını yapması için usta göndermişti, sıvaydı vs göndermemişti, yatak odamın duvarı rutubet siyah oluyor, siliyorum yine aynı. Bu bir şekilde halledilirdi sorun yok ama yaptığı faiş zamlara anlayış gösterdiğim halde tek bir konu yüzünden bana insiyatif sağlamaması sebebi ile aramızda ki bir sorunu 2 ay içinde çözüp bu evden ayrılmayı düşünüyorum. Eve boya vuracaktık nişanlım ile kendi cebimizden harcayıp vazgeçtim. Ev sahibinin sorumluluğunda olan pencere altlarını kiradan düşüp yaptırıp ev bulduktan sonra çıkacağım. Nişanlım muslukları filan cebinden karşılayıp yeniletecekti onu yaptırmayı düşünmüyorum artık. Rutubetli ve sorunlu apartmanı senelrce çeken bendim ama tek bir konu yüzünden stres olmama sebep oldu bugün. Sizce boyasız eve nişanlımın alacağı eşyaları koymam mantıklı olur mu?

Kirada oturduğum evden evlenince oturmaktan vazgeçtim masraflar konusunda doğru karar mı verdim?
Cevapla