Anne sevgisizliği çok başka bir şey ya?

Herkesin babasıyla sorunu var annesiyle arası çok iyi bende tam tersi. Annem gücü yettiği güne kadar 6 yaşından itibaren karşısında düşmanı varmış gibi beni döverdi. Daha küçücük yaşta kollarım morarırdı yazın sicağında ceket giydirirdi annem insanlar anlamadın diye. Babam kim yaptı sana bunu diye sorardı anneme kızmasın diye kendi kendine oldu oraya buraya çarptım derdim. Şuandada fiziksel gücü yetmiyor ama psikolojik şiddet uyguluyor. Allahın gücüne gitmesin ama ölse üzülmem ya. Hiç bir zaman anneyi sevmek ne demek bilemedim. Annesini seven insanları hep garipserdim. Sizc
Anne sevgisizliği çok başka bir şey ya?
Cevapla