Tırnağıma nasıl bir tedavi uygulatayım :(

merhaba arkadaşlar şimdi bu gece saat 1 civarları gibi kardeşimle şakalaşma esnasında bir kaza olup tırnağımın yarısında çoğu yerinden kalktı acile gittim sadece pansuman yaptılar pazartesi ortopediye çıkıcam sorum ise acilde çekeriz tırnağı filan dediler yada 1 ayda tekrar uzar dediler bilgisi olan varsa bu konuda ne yapmam gerekiyor çokta korkuyorum çekilmesinde :(
Tırnağıma nasıl bir tedavi uygulatayım :(
Cevapla