İstemezdim çünkü;
•Özel hayatım olmaz.
•Eşim geldiğin de ona seksi giyinip kapıda karşılama imkanım olmaz.
•Eşime hergün kendi ellerimle lezzetli yemekler yapıp başbaşa yemek yeme şansım olmaz.
•Uykumuz geldiğinde odama koltukta sızıp kalamıyacağız.
•Gezmek istediğimiz de rahatça çıkıp gezemiyeceğiz.
•İlişkimiz de sorunlar çıktığın aramızda hep üçüncü şahıslar olucak.
•Evimizde kendi kurallarımız olmucak başkasının kurallarıyla yaşıcaz.
•Evimizin eşyalarını kendimiz seçemicez. Ve istediğimiz gibi dekore edemicez.
•İstediğim kanalı açamıcam.
•Söz hakkı ben de değil kayınvalidem de olucak.
Ve yuva üstüne yuva kurulmaz. Eşimin ailesi saygım, hürmetim, sevgim eksik olmaz. Ama aynı evde yaşamak akıl kârı değil.70 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKaynanamla mı evlendim oğluyla mı
20 Yorumla
hiçbir kız istemez. kazayla kızın biri kabul ediyor çekmediği çile kalmıyor onu duyan kızlarda istemiyor tabiki. adam anasıyla karısın arasında mutsuz, kadın desen çileyle mutsuz, kaynana kininden kıskançlığından kendini yiyor. bakıma muhtaç hasta, yatalak değilse ne gerek
80 Yorumla
Kızlar yarın birgün sizler kaynana olacaksınız elden ayakdan düştüğünüz de gelininiz sizi kapının önüne koyacak gercekten de sizler için güzel bir duygu olacak değil mi çünkü sizlerde kaynananızı istememiş bakmamıştınız gençliğiniz baki drğil bunu unutmayın
21 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Aile & Toplum konusunda 595 cevap paylaştı. istemezdim. iyi biri olabilir tamam belki ama bizimde yasayacagımız özel seyleri miz var bide işe gidicez ama o yalnız basına kalıcak falan. istemezdm içim rahat etmezdi. tabi bide bunun kötü olanları var oglunu kimseyle paylasamayanı berbat. arkadasım kaynanasıyla altlı üstlü oturuyor sabah aksam demiyormus cıkıyormus evlerine. sonra siz neden cocuk yapmıyonuz diyormus. bugn nereye gittin diye soruyormus arkadasıma. aman aman böyle sorunlar yasayıpta derdime dert katmamak için HAYIR yasamak istemem.
10 Yorumla
+1 yılÇok arafta bir soru olmuş :) eşime aşıksam dünya gelse birlikte kalırım! Annesi de baş tacıdır.. Papatya takar başımın üstünde taşırım... Herşey erkekte bitiyor anne ve eş ayrımını yapabilirse kalabilirm ama annem ne derse o deyip beni de arkaya iterse işler ayna çal çal oyna o zaman :) saygı sevgi başka bir müessedir kusur etmem hiç bir konuda dediğim gibi AYRIM YAPACAK
30 YorumlaBen kendi aileme nasil saygi gösteriyorsam onun benim ailemede ayni saygiyi göstermesini beklerim. Ben ayri evde kalma taraftariyim. Ama yinede iki tarafa sık sık gideriz. Cünkü sonucda kendi evin olacak istedigin gibi oturmak giyinmek istersin. Birincisi kaynananin yaninda utanir insan. Hani kendi evimde kalmak isterim ama yinede sık sık ziyaretimide ederim. Diye düsünüyorum
20 Yorumla
+1 yılKaynana düşmanlığım yoktur, hatta son derece değer veririm sevdiğim adamın ailesine, ama aynı evde yaşamamak her zaman daha idealdir, neticede mahremiyetlik açısından. Yani konuştuklarımız kavgamız, ya da diğer eşler arası tüm ilişkiler iki kişi arasında kalacağı için daha sağlam sağlıklı ilişki olur. Anne yürekleri hassas olduğu için müdahale ediliyor ve de ortalık geri dönüşümsüz karışıyor ;)
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 492 cevap paylaştı. Sevdigime kavusmak varsa yasardim yaaa :)) onu ne kadar sever sayarsam bu evliligime esimin gözünde bana + puan kazandirirdi.. :)) Köy yerlerinde ki insanlarin cogu yasamistir... Yani yasanabilinir... Huysuzluk cikarabilir Ama gülü Seven dikenine katlanir... 😊😊
10 Yorumla
+1 yılBugün büyüklerimiz bile evlatlarının evlerinde kalmamayı tercih etmektedirler, bu konu artık eskide kaldı... Sevmek, saymak çok ayrı bir şey, elbette eşimin hayat kaynağı olan insan, o beni kızı gibi sevdiğinde ben onu niçin annem gibi sevmeyeyim, sadece evin ev üzerine olmaması daha hayırlı diye düşünüyorum, Özel hayatınız olacak, cinsel hayatınız olacak, evinizde daha serbest giyinmek istersiniz, istediğiniz zaman istediğiniz yerde sevişmek eğlenmek istersiniz bunlar önemli...
10 Yorumla
+1 yılnormal şartlarda istemem. ama şartlar illa ki bunu gerektiriyorsa, hastaysa, iyi kalpli biriyse de aslanlar gibi de bakarım. sevdiğim adamı doğurmuş, büyütmüş, yetiştirmiş. zaman o kadar hizli geçiyor ki. ne olduğunu anlamadan aynı duruma gelebiliriz. hiçbir zaman büyük konuşmamak gerek
10 YorumlaEğer kaynanamı sevdiysem icim ısındıysa denerim ^_^ ama problem çıkarmaya başlarsa evleri ayırırım. Ama kaynanam muhtac bir insan ise ve bakacak kimse yok ise yinede yasarim. Ayni sey benim annemede olabilir cunki ALLAH korusun. Biraz empati yapalım kızlarrr
10 Yorumla
+1 yılasla aynı evde yaşamak istemem bide kaynana oğlunu benden kıskanmaya başlayabilir çok konuşabilir bana kötü davranabilir veya eşimle bir konuda ortak karar alamayız rahat olamayız falan filan bence çekirdek aile şeklinde yaşamalıyım ama elbette aileler ziyaret edilmeli saygıda kusur edilmemeli
00 YorumlaIstemem sonucta evlenmisim esimle yeni hayat kurmaya baslamisim kendi evimi hayal edip tasarlamisim kaynananin evine gidince insan bir tuhaf olur heralde
❌ ama kaynana zor durumdaysa yardima ihtiyaci varsa anyayisda gosteririm vicdansiz olmamak gerek :))00 Yorumla
+1 yılkaynanaya bağlı ama hiçbir erkek ve kadın kaynananın özel bir durumu olmadan kalmak istemez. mesela bir hastalık söz konusuyla tabiki kaynanamla kalırım çünkü o benim sevdiğim adamın annesi. ama ortada bir durum yoksa yani kaynana oğlıundan kopamadığı için istiyorsa kalmam banane o benim kocam. ben onla vakit geçirmek isterim.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılistemezdim. illa gözüne batar bir şeyim. .
çok iyi olsun bitanecik olsun ama yine de benim ailemede eşimin ailesine de azcık uzak olsun. . Aileleri karistirmamak daha iyi. . karisinca yaşlılar zaten hasta olurlar. ben saygıda kusur etmem. ama olmaz. .20 Yorumla Ben kendi ailemle bile aynı evi bırak mahallede yaşamak istemem tamam hayatı kolaylaştırıyorlar ama yine de olmaz rahat edemem ben rahat etmezsem kocamı ettirmem :)
43 YorumlaEğer eşimi gerçekten seviyosam.. Olur yani ben eşim için herseye katlanirim.. Ayrıca evlenmissem esimin annesi benim kaynanam olmaz annem olur bizde böyledir eşinin annesi kendi annenden ustun tutulur :)
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 508 cevap paylaştı.
+1 yılEşi ve yanında duracak biri yoksa tabi ki yaşarım ben kızı olsun ben oluyum ilgilenirim falan bence iyi olur yalnız ölme korkusuyla yaşamaz beraber allah ne verdiyse yeriz sohbet muhabbet o eskileri anlatır biz dinleriz öğüt verir uygularız öyle işte :)
10 Yorumla Anlaşabildiğim sıcakkanlı hoşgörülü biriyse çoooook isterim.
Büyük aileler daima hayalimdir.
Evde bir büyüğün olması çok güzel birşey bence. : ))))40 Yorumla
+1 yılTabi ki istemem. Insan rahat edemez ki. Düşüsene evinde eşinle birlktesin ama doğru düzgn hareket edemiyosun, rahat olamıyosun saygıdan ötürü. Her ne kadar iyi anlaşmş olsam bile aynı evi tercih etmem. Küçk olsun evim 2 oda bile olsun ayrı olsun..
30 YorumlaBenim nişanlım tek erkek evlat ve ayrı eve çıkıcak durumu yok ayrıca babalarıda uzakta ve onlara hiç bir katkısı yok. Bende annesiyle aynı evde kalmayı kabul ettim hiç sorun çıkarmadan. Şu an için bana çok iyi bende ona. İnşallah hep böle devam eder:)
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 891 cevap paylaştı.
+1 yılO benim eşimin annesi ve benim de annem bir gün bende yaslanacagim. Başımın üstünde yeri var derim ve eğer eşim de isterse neden olmasın ki ileri de ben yaslandigim zaman benim gelinim de benimle yaşamak ister se çok mutlu olurum :)
22 Yorumla- +1 yıl
Ufak at ve kızım.
- +1 yıl
Hadi canım .. 2le
Istemekle olsa kimse yaşamak istemez kaynana iyi olsa bile istemez bizim hatun milleti ama durum onu gerektiriyorsa yapacak bişey yok maddi manevi eşini düşünüyorsan kalırsın dünyanın sonu değil tek dert kaynanayla yaşamak olsa keşke 😊
20 Yorumla
+1 yılHizmeti mi eder onlara bakarım. Ama eve ev üstüne olmaz derler ayrı ev daha iyi olur tabii ki ama yardıma muhtaçlar veya maddi olarak başka bir evin ihtiyaçlarını karşılayamayacaksak neden olmasın hem sevap kazanırız :)
10 YorumlaEv ev üstüne olmaz, benimde özelim olmalı evde kaynanam olunca sürekli giyimime bile dikkat etmek zorundayım eşimle rahat oturup tv bile izleyemem ama ben Onları zaten sık sık zaten yemeğe falan davet ederim ben giderim.
10 YorumlaTabiki de istemem eşimle evimde rahat edebilmeliyim canımın istediği gibi davranabilmeliyim oldu olacak gelip aramızda yatsın :D istemem kimse istemez bence
20 Yorumla
+1 yılİstemem nekdr iyi olursa olsun kaynana gelin anlaşamaz ve gecinemez hele kaynanam cocuğunu doldurursa bana karşı aramızıda acar oyüzdnmi evim ayrı yurdum ayrı olsn komşu gibi iyi :))
21 YorumlaBuyuk konusmak gibi olmasin ama asla ha eger hasta ve bakima muhtacsa tabiki bakarim ama eli ayagi tutuyosa ne gerek var? Kocanla fanfinifinfonun yatak odasindan ibaret olucak farkli seyler yapmak istiyceksin yapamiycaksin buda evliligi monotonlastiricak falan filan...
20 Yorumla
+1 yılOlmaz. Iyi de birisi olsa birlikte yurumez kadinin yaninda nasil isve cilve yapicam ilk yillarda ozellikle zaten ozlem olue heralde evlen bir de kaynana... Annem de annesi de olmasin yakin olabilir ama ayni ev olmaz -.-
00 YorumlaCok yaslı olursa kndne bakamzsa bakarsın. Buyuk konusmamak lazım ama kımse ıstemez... Evliligin tadı cıkmaz ki? Babaannem hep bızımle yasıyor cıdden cok zor bısey. Hayat o kadarda polyanna degıl malesef sız ıyı olsanızda karsıdakine islemiyor bazen.
00 Yorumla
+1 yılEger esi yani kaynatam yasiyorsa istemem sonucta esimle ayni hayati paylasicaz ve yeni bir duzen bir duzen ve ortak hayat ama tabimi zkyaretlerine gitmeyi ihmal etmem ama yalnizsa tabiki bizimle yasayacak oda anne
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Aynı apartman olur aynı ev olmaz eşimle evimde yalnız olmak isterim. Ha kaynana dırdırcıysa apartmanda aynı olmasın
30 Yorumla
+1 yıleger gercekten anlasabildigim biriyse belki ama istemem niye isteyeyim ki? benim annem de kocamla yuz goz olmasin ben de. bayramda arada sirada gider elini operim.
10 Yorumla
+1 yılİmkanlar bunu gerektiriyorsa neden olmasın.
Benimde annem babam var yarın bir gün bakıma muhtaç olacaklar.
Ve kuran derki evlat anaya bakmak zorunda.
Kaynanadan önce bir anne o . Hiç sevmeyedeblrsn ama eşinin annesi.10 YorumlaEv ev üstüne olmaz zaten kendi evlerindede 6 kişiler birde biz gitsek aşiret gibi yaşarız artık ama yakın olabilir neden olmasın sen o sınırı koyduktan sonra sana sadece senin istediğin gibi davranır o insan
10 Yorumla
+1 yılİnsanlar çok garip buradaki yorumları okuyunca ne kadar kötü olduklarını anladım ne kadar bencil insanlar var. Eşimin annesi benimde annemdir tabi ki yaşarım, sofraya 1 tabak daha fazla koymak bu kadar mı zor...
42 Yorumla- +1 yıl
İstemezdim çünkü;
•Özel haİstemezdim çünkü;
•Özel hayatım olmaz.
•Eşim geldiğin de ona seksi giyinip kapıda karşılama imkanım olmaz.
•Eşime hergün kendi ellerimle lezzetli yemekler yapıp başbaşa yemek yeme şansım olmaz.
•Uykumuz geldiğinde odama koltukta sızıp kalamıyacağız.
•Gezmek istediğimiz de rahatça çıkıp gezemiyeceğiz.
•İlişkimiz de sorunlar çıktığın aramızda hep üçüncü şahıslar olucak.
•Evimizde kendi kurallarımız olmucak başkasının kurallarıyla yaşıcaz.
•Evimizin eşyalarını kendimiz seçemicez. Ve istediğimiz gibi dekore edemicez.
•İstediğim kanalı açamıcam.
•Söz hakkı ben de değil kayınvalidem de olucak.
Ve yuva üstüne yuva kurulmaz. Eşimin ailesi saygım, hürmetim, sevgim eksik olmaz. Ama aynı evde yaşamak akıl kârı değil. yatım olmaz.
•Eşim geldiğin de ona seksi giyinip kapıda karşılama imkanım olmaz.
•Eşime hergün kendi ellerimle lezzetli yemekler yapıp başbaşa yemek yeme şansım olmaz.
•Uykumuz geldiğinde odama koltukta sızıp kalamıyacağız.
•Gezmek istediğimiz de rahatça çıkıp gezemiyeceğiz.
•İlişkimiz de sorunlar çıktığın aramızda hep üçüncü şahıslar olucak.
•Evimizde kendi kurallarımız olmucak başkasının kurallarıyla yaşıcaz.
•Evimizin eşyalarını kendimiz seçemicez. Ve istediğimiz gibi dekore edemicez.
•İstediğim kanalı açamıcam.
•Söz hakkı ben de değil kayınvalidem de olucak.
Ve yuva üstüne yuva kurulmaz. Eşimin ailesi saygım, hürmetim, sevgim eksik olmaz. Ama aynı evde yaşamak akıl kârı değil. - +1 yıl
Yanlış düşünüyorsun o anlamda kesinlikle değil. ben yaşlılara aile büyüklerime sevgimide hürmetimide eksik etmem. bir tabak fazla yapar kaynanama götürürüm. iki gün üç günde bir gidip yardım ederim. oturmaya gider onlarla şakalaşıp beraber televizyon izlerim. ama yuva üstüne yuva olmaz kardeşim. aynı evde yaşanmaz. biraz ince düşünürsen mantıksz olduğunu kabul ediceksin.
+1 yılYalniz yasiyorlarsa isterim, cocuklarimin da genis ailede buyumesi taraftari olurum.. Ama baska cocuklari varsa hayir.. Ve evliligin ilk senelerinide ayri yasamak guzel, tadini cikarmak lazim
10 Yorumlakaynanam tekse yani eşimin babası vefat etmişse olabilir ya da hastaysa olabilir ama diğer halükarlarda olmaz ama evler yakın olabilir yani devamlı istediği kadar gidip gelebilir
11 YorumlaBüyük konuşmak gibi olmasın ama yaşamak istemem. Rahat edemem ki. Eskiden gelinler kaynana kayınpederle birlikte aynı evde yaşarlarmış ama şu an hersey farklı. Rahat edemem evde istediğimi giyemem rahatca uzanamam bile saygısızlık olur diye.
00 Yorumlaneden olmasın hele tek oğluysa ve eşide yoksa yanlız mı bırakalım kadını bizde yaşlancaz hem bence benim minnet borcumda var onu bana verdiği için :)
20 Yorumla
+1 yılNeden olmasın; o da anne yarısı :) Yemegini bile ellerimle yediririm, saygı sevgi olan yerde herkesle her türlü yasanır :)
20 YorumlaYa şimdi iyi anlaşsak ve onu sevsem bile istemem çünkü sevdiğim adamla yeni bir yuva kurmak isterim. Nasıl ki o benim ailemden biriyle yaşamak istemezse bende istemem.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Evi yanımızda olabilir Kendi Annem de olsa Evlendiğim zaman Kendi evim olmalı herkesin evi ayrı olmalı Hastalık vs olur o zaman olur Ama onun dışında aynı evde yaşamak istemem
00 Yorumla
+1 yılDuruma bağlı. Yani kaynanam iyi biriyse ve beni gelini olarak değil de kızı olarak görüyorsa iyi anlaşıyorsak isterdim ama yok genelde laf söylüyorsa bana ayrı evde yaşamak isterdim
00 YorumlaBence çoğu kıızın bu konuyu onaylıcağını sanmıyorum yani ev konusunu şahsen ben istemezdim ama kaynanayla anlaşmaya çalışmakta önemli yoksa çekiceğin var:):)
00 YorumlaHasta ve yalniz olmadgii surece hayir istemem. Ve ayrida dedigim birbirimeze yakin olsun gidip geleyim. Onun annesi bnmde annem :) ne yapraak onu buluruz dusincesiyle iyi. bir gelin olacam :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılAnnem bizde kalıyor bir süredir.
Eşimle annem arasında kaldım.
Vücudum tepki vermeye başladı yaşadığım stresten.
Baş dönmeleri, göz kararması, dudağımda uçuk...
Ya ben ne yapayım?00 Yorumla Ben isterim abi sıkıntı yok yemekleri yapıp çocuklara baksın çamaşırları yıkasın bulaşıkları yıkasın hatunun annesi değil mi bizde hatunla attaaaaaaya giderik :)
00 Yorumla
+1 yılAy istemem mi ya birbirimizi anladıktan yardımcı olduktan sonra başımın üstünde yeri var 👸
34 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Evlilikten çok kaynanadan korkuyorum ve çekiniyorum. Hasta olmadığı sürece olmaz. Ha bir de misafirliğe gelirse okey ama birlikte yaşanmaz. Sadece eşim ve ben, o kadar!
00 YorumlaIyi biri veya kötü biri o bizim esimizin annesi istenmemek büyük ayıptır bence hele ki hastalık vs. durumları varsa bence bir mahsuru yok.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen
istemem ne kadar iyi anlaşırsak anlaşalım aynı ev sıkıntı mutlaka uyuşmadığımız yerler çıkar ağzımızın tadı kaçmasın
10 YorumlaYa tabi istemem ama bakıma muhtaç ya da başka kimsesi yoksa kalsın adamı sevdik annesine de katlanırız :D
10 Yorumla
+1 yılkaynanayı napmalı, kaynar kazana atmalı.. yandım yandım dedikçe altına odun kakmalı.. ne aynı evde yaşaması :P
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yıldurumum varsa maddı ve de manevı yonden rahatsam elbette kı kocam olucak ınsanla basbasa evımde yasamak ısterım. Ev ıcın de ev olmaz.
ama extrem bır olay varsa elbette kı atamızdır basımın uzerınde yerı olur.00 Yorumla
+1 yılO olsunda benim annesiylede yaşarım yetrki benim olsun
32 Yorumla- +1 yıl
:)))))
+1 yılOlabilir. Beni sevmeyen yok kadın tanıdıklarımdan. Eminim eşimin annesi bana bayılır.
20 YorumlaIvit a cok tatli kadina bayiliyorum. Yasarim srve seve
22 Yorumla- +1 yıl
Listemdesin :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmaz büyük konuşmak istemem ama pamuk gibi bir kadın olsa bile asla istememm. Benim düzenim farklı olur onunki farklı olur. Eşimle evde yalnız olmak isterim kendi evimde rahat rahat uzanır yatarım öyle yani
10 Yorumla
+1 yılSevdiğimin annesi o. Tabi yaşarım hic problem değil
21 Yorumla- +1 yıl
Helal kız
+1 yılİstemem ne gerek var? Herkesin hayatına kimse karışamaz :D
22 Yorumla- +1 yıl
Bu sözü kim söyledi her yerde duyuyorum bunu :)
- +1 yıl
Vine izliyorsan eğer orda cihan diye biri sürekli kullanıyor bu lafı :)) herkes ordan duymustur
+1 yılNe kadar iyi ılımlı anlayışlı bir kadın olması önemli değil. Istemem. Özel hayat olmaz bir defa. Cicim aylarında geberir gider o evlilik.
31 Yorumla
+1 yılNe kaynanam ne de kendi ailemle aynı evde yaşamak istemem evlenince
20 Yorumla- Devamını Gör (313)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar