Bir erkeğin ailesiyle yaşaması çok mu kötü?

Ekonomik sebeplerden dolayı ayri eve çıkamıyorum, bu durumda olmak çok mu kötü?

Bir erkeğin ailesiyle yaşaması çok mu kötü?
Cevapla