Ne önerirsiniz?
Olması gereken o doğru
Değil, ayrilmalisin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ailene sahip çıkıyorsan yaşarsın kardeşim. Kimsenin her dediğine bakma. Bu kendi hayatın. Bende yaşıyorum arada ancak farklı evde arkadaşlarla yaşıyorum. Yani şimdi ailemle yaşasam kimene. Annemin eli sıcak sudan soğuğa geçmiyor. Birilerinin söylemesi ile olmaz. Evden gidenler arkada anne babasına bile bakmıyor hastalanınca. Boş iş canlıları işte. 😃
Cevap
7Cevap
Doğru ama ben yaşamazdım param varsa giderdim.
burada erkek ya da kadin icin siniflandirmak anlamsiz yanliz yasan bir birey daha sonralari kesinlikle bir aile ortamina girmek istemiyor kimseye tahammulu kalmiyor yani bir birey evlenene kadar kesinlikle aile evinde kalmaliki ilerde kendi ailesinde kurdugnda o yasantiya biliyor alismis olmasi lazim
Bunda bir problem yok bence. Erkeğin ailesi ile anlaşabileni makbuldür sjsjsj
Bana göre anormal. Kocaman adam olmuşsun hala ailenin himayesi altındasın falan. Doğru gelmiyor bana.
belli bir maddi gücün olduktan sonra kendi düzenini kurma taraftarıyım , ama gücün yoksa veya kalmaktan mutluysan sana kimse bişey diyemez bu konuda
Bence gayet normal bir durum bunun nesi absürt?
Evlendikten sonra?
Anormal değil sorumlulukları olabilir.
İmkan varsa ayrı ev daha iyi
Doğru bir durum olsada yanlış anlaşılıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?