Aşık olduğum adamın ailesiyle yaşamak zorunda mıyım?

Sevgilimi çok seviyorum. Ikimizde aynı meslekteyiz. Babası çok otoriter. Gelin olacaksa kapalı olmalı ailesine özel günler ve durumlar dışında çok sık gitmemeli. Ilk haftalar markete bile gitmiyormuş gelinler. Anne ve babası yaşlı 70 yaşlarında onlarla birlikte yaşicaz. Ben açık bi insanım ev içinde bile kapalı kalmalıyım. Sizce ne yapmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
29 yaşındayım ikimizde veteriner hekimiyiz. Seni çok seviyorum falan diyor bende seviyorum ama bu durumlar bana uymaz diyorum sevmiyorsun diyor. Karşılıklı fedakarlık yapmalıyız diyor. Ama her şeyi benden bekliyor. Çok korkuyorum ısrar ediyor evlilik içinde. Ama benim için çok korkunç bu durumlar. Ayrılmakta istemiyorum çok iyi bir insan çok seviyorum. Dünyada tek o kalmış gibi
Aşık olduğum adamın ailesiyle yaşamak zorunda mıyım?
Cevapla