Çocukluğum beni görse benden nefret ederdi, ben neden böyle biri oldum. neden bu kadar şanssızım?

ben 19 yaşındayım ve küçükken bu yaşlarımın çok güzel gececegini falan düşünürdüm. bircok hayalim vardı ama şu an ki halime bakıyorum. psikolojik sorunlarım var, sağlık problemlerim var. ailem var ama hicbir zaman mutlu bir aile olamadık. her gün kavga var evde. kendime zarar verdim defalarca hep izler kaldı vücudumda. annemin psikolojisi zaten berbat. sürekli bagırıyor, bazen aglıyor cocuk gibi ben teselli ediyorum. her sinirlendiginde o*spu diyor bana cok zoruma gidiyor. daha agır seyler de söylüypr. kücükken de hep bu tür şeylwr söylerdi bana. kücükken ben böyle biri olacagımı hic düsünmemiştim. int1harı düşündüğümü bilse Şu an yüzüme bakmazfı kücüklügüm. ondan cok utanıyoeum

Çocukluğum beni görse benden nefret ederdi, ben neden böyle biri oldum. neden bu kadar şanssızım?
Cevapla