Annem çok pis üzülerek yazıyorum bunları ama katlanamıyorum ne yapmalıyım?

Ben temizlik hastasıyım annem çok pis biri 2 haftada bir zor yıkanıyor sürekli ter kokuyor benim koku hassasiyetim var çıldırıyorum bu durumda. Annem de tabiki hep yanımda pis oluşundan bıktım artık 6 tane şampuan 2 tane duş jeli 3 sabun verdim diş fırçaları diş macunları verdim onları bile kullanmıyorum ben rahatsızım fiziksel ve psikolojik olarak doktor iş yapma demesine rağmen bütün mutfağı ve banyoyu temizledim 3 gün belim ağrıdı onun yüzünden bir tane bardak yıkamaz koymaz ev okadar berbattıki 4 kişinin yapacağı işi tek başıma yaptım mutfakta 2 ay birikmiş bulaşık duruyordu heryer böceklenmiş pırıl pırıl yaptım heryeri anne diyorum elindeki bardağı yıka koy bulaşık yığılmasın orası pis oluyor diyorum aynı hareketi yapmaya devam ediyor kıyafetlerini yıkamıyor kaç tane deterjan aldım yıkamıyor istemiyorum diyor inanın çok yoruldum bu durumdan pis olmaktan zevk alma hastalığımı var acaba diye düşünüyorum onu çok seviyorum ama onun sağlığı için endişeleniyorum

Annem çok pis üzülerek yazıyorum bunları ama katlanamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla