Annemin baskilarindan sıkıldım ne yapabilirim (hepsini okuyacak)?

merhaba 20 yasinda bir kizim fazla yaramazligim yoktur sadece tembelim ve dalgin o da cok dusunuyorum ondan kaynakli

annem dogdugumdan beri ayni hareketi tekrarlayip duruyor
simdi istedigi bir seyi yapmayinca bu bulasik yikamak ya da kardesimun odevi vardir ona yardimda gitmemek ki kardesim (11) odevini niye ben yapiyorum hele hele tamamini ben yapmisken uzerine bir toprak ekleyecek diye beni cagiriyor ya erozyon projesi mi neymisniste ya da yanlis bir sey yapinca genelde bu hata surekli yapilan bir sey ise ilk basta baskiyla ne yapiyorsun sen diyor yani aciklayamiyorsun bile sonra bagiriyor cagiriyor ardindan tribiyle konuşmamasiyla baski uyguluyor

bahane olarakta sinirime sahip cikamiyorum ben sinirleniyorum ondan konusmuyorum diyor
Annemin baskilarindan sıkıldım ne yapabilirim (hepsini okuyacak)?
Cevapla