Hayatta olmayan birini özlemek, kalbimizin hâlâ onlarla birlikte attığını hissetmek değil midir?

Bazen sadece bir anı, onun hâlâ yanımda olduğunu hissetmeye yetiyor

Anne, yokluğun hissediliyor ama varlığın her zaman içimde yaşıyor..

Güncellemeler
8 ay
Ss
Hayatta olmayan birini özlemek, kalbimizin hâlâ onlarla birlikte attığını hissetmek değil midir?
Cevapla