Önemli olan hissedilen, hissettiklerindir. Dokunmak, bu duygu halinin tamamlayıcısıdır bana göre. Kalp özlemin saklandığı bir yerdir. Özlemler , dokunamadıklarımıza, her zaman aklımızda, kalbimizdedirler. Onları düşünerek, sevgi enerjimizi göndererek özlemimizi iletiyoruz. Mutlaka bu özlemler özlediğimiz insanın kalbine dokunuyor. Fiziksel bir temasın olması bazı durumlarda olmasa da ; özlemimizi bir şekilde ifade ediyoruz.
Evet zaten dokunmuş ki ozluyorsun anlamyrm zaten dokunmak hic bir sey biz tene deve yüreğine asik oluruz. insanlar bir cinsellik peşinde orada ask yoktur ask güzel gözlerde sakli onunla ettiğin dua da saklı ten de değil...
Evet dokunamazsin çünkü uzakta olur okulu vardır vs si ama onu öyle bir kalbinde hissedersin hep yanındadır aslında. özlem zor Allah özlem çeken herkese kolaylik versin
Öyle bir imkan olsa eğer tüm uzakta olup sevenler her zaman mutlu olurlardı.. Özlem insanın yüreğini yakan, burkan ve yoran bir duygu.. gerçi bazen insan sevdiği yanında iken bile ona hasret çekebiliyor.. Dilerim ki insan hiç bir zaman sevdiğine özlem duyacak durumda kalmasın.
Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda, birbirine sarılarak uyuyordur. Özdemir Asaf. Ruh, ruhu sever, ruh, ruhu özler, ruh, ruha dokunur, kalp hisseder, kalp kal e sarılır, gönül hisseder.
En İyi Cevaplar