Yakın kız Arkadaş olduğum kişiye yardımcı oldum şimdi biraz kendini gelistirmis beni ezmeye başladı nedir bu?

Yardimci oldum cogu konuda gelişmesinde. Şimdi biraz gelişmiş bu sefer telefon açtığımda telefona çikmiyor yazdıklarımı okumuyor. Zor duruma dustum bi kere aradim bana ailen yardimci olmasi gerek falan diyip kısa kesti. Manevi olarak yanimda olsun istemistim. Simdi biraz alındığımı dile getireyim şimdi uğraşamicam gercekten tartismak istemiorum falan diye lafimi kesiyor. Sehirde yalnizim bi arkadasim vardi. Bukadar nankör olacagini bilsem yardimci olmazdim bile. Eski esi ona kotu davraniordu her konuda yardimci olmaya calistim aradiginda sadece bi tasinalim dediginde tasinmamistim. Simdi tasinalim diyorum cunku onun basina gelen seyler basima geldi ev sahibi simdi bana psikolojik siddet uyguluyor. Aama tasinmak istemipr istememistin basta burada rahatim falan diyor. Ha birde gecici olarak kalacagi yeride ben bulmuştum gecici kal sonra bulunca ev cikariz demistim. Resmen okadar yalnız bırakıldımki simdi telefonumu acmaya bile tenezzül etmiyor.

Yakın kız Arkadaş olduğum kişiye yardımcı oldum şimdi biraz kendini gelistirmis beni ezmeye başladı nedir bu?
Cevapla